درخواست قالیباف از نمایندگان مجلس-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

درخواست قالیباف از نمایندگان مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ باید در زمانبندی معین در مجلس به اتمام برسد، خواستار عبور نمایندگان از برخی از پیشنهادات خود شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 24
کد خبر: ۱۲۳۶۶۹

به گزارش راهبرد معاصر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (پنجشنبه 5 اسفند ) قوه مقننه و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1401 گفت: دو روز است که در جلسات بررسی بودجه در تبصره 6 باقی مانده ایم و همچنان پیشنهادات زیادی از سوی نمایندگان باقی مانده است.

وی با بیان اینکه از نمایندگان خواهش و تمنا دارم اگر امکان دارد از ارائه پبیشنهادات خود صرف نظر کنند، ادامه داد: از جهت زمان، ما فرصت کافی برای رسیدگی به تمام پیشنهادات را نداریم. از سوی دیگر ما همچنان در بخش درآمدی لایحه هستیم و در بخش هزینه ای بحث های بیشتری وجود دارد.

رئیس مجلس اظهار کرد: از سوی دیگر بودجه باید در زمانبندی معین در مجلس به اتمام برسد و با این روند با مشکل مواجه خواهیم شد. از نمایندگان تقاضا دارم که از طرح برخی از پیشنهادات خود منصرف شده و اجازه دهند بررسی بودجه سریع تر صورت گیرد.

به گزارش تسنیم نمایندگان مجلس از روز یکشنبه 1 اسفند در دو شیفت کاری بررسی بخش درآمدی بودجه سال 1401 را آغاز کرده اند که با توجه به کندی روند بررسی رئیس مجلس امروز اعلام کرد از روز شنبه جلسات به صورت شیفت کاری برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است در جریان بررسی لایحه بودجه در مجلس تاکنون نمایندگان بیش از 8 هزار پیشنهاد برای الحاق به بودجه سال آینده ارائه کرده اند./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار