ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز پنج شنبه-راهبرد معاصر

ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز پنج شنبه

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در روز پنج‌شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 28
کد خبر: ۱۲۴۲۲۵

به گزارش راهبرد معاصر، «صادق ضیائیان»، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در ارتباط با پیش بینی آخرین وضعیت آب و هوا در کشور گفت: امروز بارش‌های پراکنده‌ای را در استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، بخش‌هایی از هرمزگان و کرمان خواهیم داشت. فردا بارش‌ها در استان سیستان و بلوچستان مقداری شدت بیشتری خواهد داشت.

او افزود: برای روز چهارشنبه پدیده خاصی از لحاظ بارشی را برای کشور متصور نیستیم. برای روز پنجشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود که در ابتدا استان‌های لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان را درگیر می‌کند.

ضیاییان گفت: در روز جمعه دامنه‌ی بارش‌ها بیشتر شده و شمال استان بوشهر، شمال استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، تهران، البرز، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، سمنان، خراسان رضوی و اصفهان بارش‌های پراکنده‌ای را دریافت می‌کنند. همچنین بارش‌های پراکنده‌ای را در استان یزد و خراسان جنوبی در روز جمعه اتفاق خواهد افتاد.

او درارتباط با پیش بینی وضعیت آلودگی هوای تهران در روز‌های آینده گفت: درحال حاضر شاخص آلودگی هوای تهران ۹۲ و خوب است، اما به نظر می‌رسد که فردا کمی افزایش پیدا کند، اما چندان آلودگی شدیدی در روز‌های آینده برای تهران متصور نیستیم./ایلنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده