شمخانی:فعال‌سازی ظرفیت‌ها لازمه ارتقاء سیاست همکاری‌های منطقه‌ای است-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

شمخانی:فعال‌سازی ظرفیت‌ها لازمه ارتقاء سیاست همکاری‌های منطقه‌ای است

دبیر شورای عالی امنیت در توییتی نوشت:فعال‌سازی ظرفیت‌های منطقه‌ای برای ایجاد ثبات پایدار، لازمه توسعه و ارتقای سیاست همکاری‌های منطقه‌ای در دولت سیزدهم است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 08
کد خبر: ۱۲۵۴۱۰

به گزارش راهبرد معاصر علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی که بنا به دعوت همتای ازبکستانی وارد تاشکند شده، در توئیتی نوشت: فعال‌سازی ظرفیت‌های منطقه‌ای برای ایجاد ثبات پایدار، لازمه توسعه و ارتقای سیاست همکاری‌های منطقه‌ای در دولت سیزدهم است.

وی افزود: امضای سند ترتیبات تشکیل کمیسیون امنیتی مشترک بین دولت‌های جمهوری اسلامی ⁧‫ایران‬⁩ و دولت جمهوری ازبکستان گامی مهم در این مسیر است.

گفتنی است علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران امشب وارد فرودگاه تاشکند پایتخت جمهوری ازبکستان شد.در این سفر که در پاسخ به سفر ویکتور محمود اف همتای ازبکستانی به تهران و به دعوت رسمی وی صورت گرفته، راه های تقویت و گسترش همکاری دو کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

در جلسه مشترک دبیران شورای امنیت ملی دو کشور که فردا برگزار می شود، سند ترتیبات تشکیل کمیسیون امنیتی مشترک بین دولت های ایران و ازبکستان امضا خواهد شد./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار