محسن هاشمی: تحریک کارکنان مترو، کار رسانه های بیگانه است-راهبرد معاصر

محسن هاشمی: تحریک کارکنان مترو، کار رسانه های بیگانه است

رئیس شورای شهر تهران گفت: با وجود تأکید شورای شهر و معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران مبنی بر اینکه هیچ تغییر ساختاری برای کارکنان مترو رخ نمی‌دهد، اما رسانه‌های بیگانه در فضای مجازی باعث تحریک نیروهای مترو شده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 02
کد خبر: ۱۲۶۴۲

به گزارش راهبرد معاصر ، محسن هاشمی در ابتدای صد و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: طی هفته‌های گذشته ناآرامی‌هایی در شرکت بهره‌برداری مترو داشته‌ایم و در این ایام تعدادی از پرسنل و کارکنان شرکت مترو تهران اعتراضاتی را داشته‌اند.

 

وی افزود: در همین ارتباط هفته گذشته تعدادی از کارکنان مترو به دلیل احتمال تغییرات ساختاری و شرکتی شدنشان در مقابل ساختمان مترو تجمع کرده‌اند که با پیگیری‌هایی که توسط کمیسیون عمران شورای شهر تهران شد هم مسئولان معاونت حمل و نقل شهرداری تهران و همچنین شرکت بهره‌برداری مترو تهران صراحتا اعلام کردند که هیچ‌گونه تغییر ساختاری و شرکتی شدن پرسنل مترو مد نظر نیست.

 

رئیس شورای شهر تهران گفت: اما این موضوع در هفته‌های گذشته توسط فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه و همچنین جریانات سیاسی دامن زده شده است و باعث اعتراضات و تحریک نیروهای مترو تهران شده است.

 

هاشمی با تاکید بر اینکه هیچ‌کدام از اعضای شورا در هیچ یک از انتصابات و تصمیمات در حوزه‌های مختلف من جمله حوزه حمل و نقل و مترو دخالت نداشته‌ است گفت: اما از بعد نظارتی شورا به این موضوع رسیدگی خواهد کرد چرا که مجموعه مترو، مجموعه‌ای بسیار پراهمیتی است چرا که روزانه بین 2 تا 3 میلیون سفر توسط این مجموعه انجام می‌شود و قطعا مشکلات در مترو تهران تبعات زیادی برای امنیت تهران خواهد داشت و قطعا باید به این موضوع رسیدگی شود.

 

وی همچنین از پرسنل مترو تهران خواست چنانچه اعتقاد دارند حقوقی از آنها تضییع شده موارد از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند و از تصمیمات لحظه‌ای و اعتراضات به این سبک خودداری کنند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده