زاکانی:برند ۶۰۰ میلیاردی «شهروند» فقط با ۳ میلیارد تومان واگذار شده بود

زاکانی:برند ۶۰۰ میلیاردی «شهروند» فقط با ۳ میلیارد تومان واگذار شده بود شهردار تهران گفت: مالکیت برند ۶۰۰ میلیاردی «شهروند» که فقط با ۳ میلیارد تومان! واگذار شده بود، به شهرداری بازگشت.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۴ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 18
کد خبر: ۱۲۶۷۹۰
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار