شرایط فروش نقدی و اقساطی دیگنیتی پرایم اعلام شد قیمت بیت‌کوین به آستانه ثبت رکورد جدید رسید زمان و نحوه ثبت‌نام در آزمون استخدام بانک مرکزی اعلام شد با حکم رییس جمهور، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان منصوب شد/ امین مقومی کیست؟ پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۴ / بازار طلا عقب‌نشینی کرد؟ جزئیات ورود خودرو‌های مناطق آزاد به سرزمین اصلی و دریافت پلاک ملی اعلام شد وزیر کشاورزی: در تامین کالا‌های اساسی هیچ تنش و مشکلی وجود ندارد سد‌های کشور ۴۲ درصد آب دارند/ ارتفاع کل ریزش‌های جوی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه، ۴۰ درصد افت داشته حذف یارانه نقدی این سه دهک تا شهریور قطعی شد + جزئیات  سقف جدید بیمه‌نامه‌های بزرگ اعلام شد جزئیات قرعه‌کشی فروش خودرو‌های وارداتی/ ثبت درخواست ۹۵ هزار نفر برای ۱۰ هزار خودرو قیمت انواع برنج در میادین و بازار‌های میوه و تره بار اعلام شد پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۴ معتمدیان: تبعیض منطقه‌ای در قطعی برق وجود ندارد / افزایش ساعات قطعی برق خارج از برنامه به علت فشار به شبکه برق است ازسرگیری پرواز‌های منظم باکو–تهران از اول سپتامبر

آغاز نظارت بر طرح خدمات نوروزی ایران‌خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو که از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ طرح خدمات نوروزی خود را به مدت ۱۹ روز برای خدمت‌رسانی ویژه به مشتریان آغاز کرده است، طبق برنامه‌ای مدون با حضور مدیران ارشد خود بر حسن اجرای آن نظارت خواهد داشت.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 20
کد خبر: ۱۲۶۹۹۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به منظور پشتیبانی و تسهیل در اجرای این طرح، همزمان با آغاز سال ۱۴۰۱، از نمایندگی‌های مرکزی ایران‌خودرو و مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو بازدید کرد.

 

بابک سلاجقه، در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به حجم بالای سفرها در تعطیلات پیش رو، برنامه‌‌ریزی‌هایی صورت گرفته که خدمت‌رسانی به مشتریان با سرعت و سهولت انجام شود.

 

وی ادامه داد: امیدواریم در آغاز سال نو بتوانیم رضایت مشتریان از خدمات پس‌از فروش را همچنان ارتقا دهیم.

 

ماشاله وردینی، معاون ایساکو نیز در جریان این بازدیدها گفت: سه ماه پیش از آغاز طرح خدمات نوروزی ۱۴۰۱، گروهی از مدیران و کارشناسان مجموعه با بررسی گلوگاه‌ها و نیازهای مشتریان در سنوات قبل و بررسی نقاط قابل بهبود، برنامه‌ریزی برای اجرای آن را آغاز کردند و علاوه بر پیش‌بینی نیازهای اصلی شامل تامین قطعات و به روز رسانی تجهیزات، تمهیدات ویژه‌ای نیز برای نظارت بر حسن اجرای طرح اندیشیده شد.

 

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی، در ایام طرح نظارت‌های سیستمی، بازدیدهای میدانی محسوس و نامحسوس و استقرار تیم‌های متخصص در نمایندگی‌ها از ابتدا تا انتها حضور خواهند داشت و با استفاده از گزارش‌های متنوع قابل دریافت از سیستم پایش آنلاین که به صورت لحظه به لحظه در اختیار مدیران گذاشته می‌شود، نحوه ارایه خدمات در سطح کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 

دارندگان محصولات ایران‌خودرو برای دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه‌روز در سراسر کشور، می‌توانند با مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند و یا برای ثبت درخواست از خدمات متنوع اپلیکیشن ایساکو ‌و نیز سایت www.۰۹۶۴۴۰.com بهره‌مند شوند./ فارس

 

ارسال نظر
آخرین اخبار