نقشه نفوذ گردو خاک در استان‌های کشور طی امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۱-راهبرد معاصر

نقشه نفوذ گردو خاک در استان‌های کشور طی امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

با وجود ورود سامانه بارشی به کشور، خیزش گرد و خاک پدیده غالب در کشور خواهد بود که باعث کاهش کیفیت هوا خواهد شد. در ادامه نقشه نفوذ گرد و خاک در استان‌های مختلف کشور طی امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ را مشاهده می‌نمائید.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 09
کد خبر: ۱۲۸۶۱۱

به گزارش راهبرد معاصر، با وجود ورود سامانه بارشی به کشور، خیزش گرد و خاک پدیده غالب در کشور خواهد بود که باعث کاهش کیفیت هوا خواهد شد. در ادامه نقشه نفوذ گرد و خاک در استان‌های مختلف کشور طی امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ را مشاهده می‌نمائید.

وضعیت آب و هوا امروز 20 فروردین 1401

 

مردم تا روز یکشنبه کمتر بیرون از خانه باشند، زیرا خیزش گرد و خاک با شدت و ضعف تا فردا در کشور وجود دارد.

منشا خیزش گرد و خاک، باد‌های شدید مرکز و شرق کشور است و همزمان در غرب وجنوب غرب کشور نیز غبار آلودگی هوا با شاخص بالا وجود دارد.

 بالاترین حد شاخص آلودگی هوا ۵۰۰ است که روز گذشته در تهران تا ۴۹۲ به ثبت رسید، گفت: تهران امروز کمی شرایط بهتری را تجریه می‌کند و فردا آسمان تهران خالی از گرد و خاک است.

 

نقشه نفوذ گردو خاک در استان‌های کشور

 

نقشه نفوذ گردو خاک در استان‌های کشور طی امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

ورود سامانه بارشی جدید از عصر امروز از شمال غرب

 

امروز بارش‌های پراکنده تا حدودی روی کیفیت هوا در شمال غرب و استان‌های شمالی تاثیر خواهد داشت، اما موجب رفع گرد و خاک از آسمان نخواهد بود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، سامانه بارشی مناطقی از شمال غرب، غرب، بخش‌های غرب و مرکزی دریای خزر را در برمی‌گیرد و همچنین برای استان‌هایی که در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی واقع شدند بارش پیش بینی می‌شود.


 روز یکشنبه در بعضی از ساعت‌ها در نوار شمالی کشور رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد و روز‌های دوشنبه و سه شنبه جوی آرام در کشور خواهیم داشت.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده