آمار کرونا در ایران امروز ۲۳ فروردین ۱۴۰۱+ وضعیت کرونایی شهر‌های کشور-راهبرد معاصر

آمار کرونا در ایران امروز ۲۳ فروردین ۱۴۰۱+ وضعیت کرونایی شهر‌های کشور

بنابر اعلام وزارت بهداشت در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۳۷ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی ۲۸ بیمار جان خود را از دست دادند. وضعیت کرونایی شهر‌های کشور، آمار واکسیناسیون کرونا در ایران و آمار کرونا در جهان را مشاهده می‌نمائید.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 12
کد خبر: ۱۲۹۱۶۵

به گزارش راهبرد معاصر ، بنابر اعلام وزارت بهداشت در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۳۷ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند. و متاسفانه در این بازه زمانی ۲۸ بیمار جان خود را از دست دادند. وضعیت کرونایی شهر‌های کشور، آمار واکسیناسیون کرونا در ایران و آمار کرونا در جهان را مشاهده می‌نمائید.

آمار کرونا در ایران امروز 23 فروردین 1401

 

از دیروز تا امروز ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۷۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۷۸ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۵۰۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۶۷۸ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۹۲۷ هزار و ۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۴۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۰ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۲۵۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

وضعیت کرونایی شهر های کشور امر.ز سه شنبه 23 فروردین 1401


در حال حاضر ۳۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۹۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 

آمار واکسیناسیون کرونا در ایران امروز سه شنبه 23 فروردین 1401

 

تا کنون ۶۴ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۴۱۰ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۳۷۴ نفر دُز دوم و ۲۶ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۱۶۳ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۷ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۹۴۷ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۹۷ هزار و ۱۰۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

آمار کرونا در ایران امروز ۲۳ فروردین ۱۴۰۱+ وضعیت کرونایی شهر‌های کشور

 

آمار کرونا در جهان امروز 23 فروردین 1401

 

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۵۰۰ میلیون و ۵۳ هزار و ۲۹۵ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۶ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۶۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۴۴۹ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۴۳۰ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۳ هزار و ۱۲۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸۲ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۶۷ مبتلا رسیده است؛ تاکنون یک میلیون و ۱۲ هزار و ۴۶۱ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۷۵۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۳ میلیون و ۳۶ هزار و ۹۲۸ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۵۲۱ هزار و ۷۲۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۸ هزار و ۸۰۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۰ میلیون و ۱۶۱ هزار و ۲۰۵ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۶۶۱ هزار و ۳۸۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

کشور‌های فرانسه، آلمان، انگلیس، روسیه و کره جنوبی نیز به‌ترتیب با ۲۶ میلیون و ۹۷۲ هزار و ۸۶۷, ۲۲ میلیون و ۷۷۱ هزار و ۸۸۶, ۲۱ میلیون و ۶۴۱ هزار و ۴, ۱۸ میلیون و ۷ هزار و ۹۱۵ و ۱۵ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۲۷۴ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های ایتالیا با ۱۵ میلیون و ۳۲۰ هزار و ۷۵۳ مبتلا و ترکیه نیز با ۱۴ میلیون و ۹۶۵ هزار و ۸۶۷ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۷۹ میلیون و ۹۵۹ هزار و ۴۵۶, ۴۲ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۳۲۹ و ۲۹ میلیون و ۷۶ هزار و ۹۷۴ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

آمار کرونا در ایران امروز ۲۳ فروردین ۱۴۰۱+ وضعیت کرونایی شهر‌های کشور

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار