اعلام آخرین وضعیت افزایش حقوق فرهنگیان و معلمان در سال جدید  ساداتی‌نژاد و فاطمی‌امین به زندان محکوم شدند/ قوه قضاییه: احکام پرونده چای دبش قطعی است+ فیلم حکم پرونده دبش صادر شد/ متهم ردیف اول در ۶ عنوان اتهامی محکوم شد آلودگی به تهران بر می‌گردد؛ بارش باران و برف از چهارشنبه شب افزایش «سن» ورود به دانشگاه‌های تربیت معلم تا حداکثر ۲۷ یا ۳۰ سال بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور شناسایی ۴۵۸ نقطه حادثه‌خیز در تهران فعالیت مدارس و ادارات دولتی مازندران فردا دوشنبه از ۹ صبح آغاز می‌شود بازداشت ۹ مأمور خاطی در پرونده جان باختن کودک ایرانشهری مدارس مشهد غیر حضوری شد هشدار پلیس فتا: برای دریافت کالا برگ نیازی به کلیک بر روی هیچ لینکی نیست دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در کرمانشاه پیامک‌های جعلی سود سهام عدالت از ترفند‌های کلاهبرداری است کشف نوع جدیدی از سلول‌های چربی و نقش آنها در بیماری‌های متابولیک اسکایپ تعطیل می‌شود؟

واکنش دو پهلوی اسنپ به اعتراضات مردمی

روز گذشته یکی از رانندگان اسنپ، مسافر خود را به دلیل رعایت نکردن حجاب از ماشینش پیاده کرد. راننده از مسافر خود خواسته بود تا حجاب را رعایت کند که با واکنش منفی مواجه شده بود. پس از چند ساعت مسافر مذکور با انتشار تصاویر و مشخصات راننده در صفحه شخصی خود در توییتر از مسؤولان اسنپ خواست تا این راننده را اخراج کنند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 08
کد خبر: ۱۳۰۳۶

به گزارش راهبرد معاصر ، روز گذشته یکی از رانندگان اسنپ، مسافر خود را به دلیل رعایت نکردن حجاب از ماشینش پیاده کرد. راننده از مسافر خود خواسته بود تا حجاب را رعایت کند که با واکنش منفی مواجه شده بود. پس از چند ساعت مسافر مذکور با انتشار تصاویر و مشخصات راننده در صفحه شخصی خود در توییتر از مسولان اسنپ خواست تا این راننده را اخراج کنند.

 

این توییت با ‌واکنش های موافق و‌ مخالف کاربران مواجه شد. بیشتر کاربران معتقد بودند که راننده اسنپ نباید تاوان رعایت نکردن قانون توسط این خانم را بدهند و تهدید کردند که در صورت اخراج این راننده، اسنپ را تحریم می کنیم. چند ساعت بعد مسافر اسنپ در توئیت جدیدی مدعی شد که مسولان اسنپ در تماس با وی، از او دلجویی کردند.

 

در همین راستا، با پیگیری خبرنگار ما اسنپ در اطلاعیه ای به این اتفاقات واکنش نشان داد. در اطلاعیه اسنپ آمده است:

طبق قوانین اسنپ، کاربران متعهد به رعایت قوانین اسلامی، اخلاقی و اجتماعی هستند. همچنین حفظ حریم خصوصی کاربران و عدم انتشار اطلاعات شخصی هر یک از طرفین از دغدغه‌های مهم اسنپ محسوب می‌شود.

 

در صورت بروز اختلاف بین هر یک از کاربران مسافر و راننده، اسنپ با تمام امکانات خود (از جمله مرکز تماس ۲۴ ساعته، واحد رسیدگی به شکایات و فرآیند میانجی‌گری) نهایت تلاشش را در جهت حفظ رضایت هر دو طرف و رفع اختلافات ایجاد شده به کار می‌گیرد.

 

بر همین اساس، در این مورد نیز صحبت‌های لازم با هر یک از طرفین انجام شده است. از کاربر راننده بابت انتشار اطلاعات شخصی‌شان دلجویی به عمل آورده‌ایم و ایشان با رضایت شخصی‌شان در ناوگان اسنپ به فعالیت خود ادامه می‌دهند. علاوه بر آن، رعایت اصل مشتری‌مداری اقتضا می‌کرد که پس از ذکر شرایط و قوانین اسنپ، از مسافر نیز به دلیل ناتمام ماندن سفرشان دلجویی شود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده