فرمانده هوافضای سپاه: برای مقابله با هر تهدید منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آمادگی داریم مخالفت مجلس با افزایش ۳۵ درصدی حقوق + جزئیات کوثری: در حمله آمریکا به فردو، نطنز و اصفهان نه دستگاه‌های سانتریفیوژ آسیب دیدند نه اورانیوم ۶۰ درصد اجازه پرداخت پاداش به کارمندان تا سقف یک ماه حقوق و مزایا/ استخدام و پرداخت پاداش در شرکت‌های دولتی در سال ۱۴۰۶ محدود شد علت تاخیر در پرداخت مستقیم حقوق نیرو‌های شرکتی عارف: زنان باید از گواهینامه رانندگی برخوردار باشند/ مسائل فرهنگی را وارد موضوعات امنیتی نکنیم آموزش به داوطلبان جان‌فدای ایران در محیط پادگانی ارائه می‌شود دستور پزشکیان برای ساماندهی شرکت‌های زیان ده دولتی عملیات امحای مهمات جنگی در اطراف اهواز شنیده‌شدن صدای انفجار در قشم و جاسک طرح جدید مهریه به مجلس بازگشت / معاون رئیس‌جمهور: مغایرت‌های موجود آن‌قدر جدی است که بعید می‌دانیم قابل اصلاح باشد جزییات پرداخت حقوق کارمندان مبتنی بر عملکرد انهدام و رهگیری یک فروند پهپاد MQ1 در آسمان جزیره قشم علم الهدی:دموکرات و جمهوری‌خواه هر دو دشمن ملت ایران هستند سخنگوی ارتش به آمریکا: برای باز شدن تنگه هرمز باید به شروط ما تن دهید

میزان افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ تعیین شد

میزان افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ تعیین شد در جلسه امروز هیأت وزیران به ریاست رئیس جمهور، میزان افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ تعیین شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 01
کد خبر: ۱۳۱۸۱۴

به گزارش راهبرد معاصر در جلسه امروز هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، میزان افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ تعیین شد.

براساس مصوبه دولت، ضریب حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و قضات، شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت از جمله کارمندان وزارت اطلاعات و شاغلین پست های سیاسی وزارت امور خارجه، به میزان ۱۰ درصد افزایش می یابد.

همچنین افزایش حقوق کارکنان مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی و شرکت های دولتی دارای مقررات خاص از جمله شرکت ها و دستگاه هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان انرژی اتمی ایران، سازمان های موضوع ماده ‌(۵) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و همچنین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۰ درصد تعیین شد.

حداقل حقوق و فوق العاده های مستمر شاغلین موضوع ماده (۷۶) قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگاه های اجرایی مشمول این قانون و سایر مشمولین ماده مذکور (به استثنای مشمولین قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت) و حداقل حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق های وابسته به دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۱ به میزان ۲۴ میلیون و ۷۱۵ هزار ریال و حداقل حقوق کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۳ میلیون و ۳۶۲ هزار ریال تعیین شد.

همچنین حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق های بازنشستگی در سال جدید، ۱۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش می یابد، مشروط به آنکه پس از اعمال افزایش مذکور، حکم حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق های بازنشستگی مذکور، متناسب با سنوات خدمت قابل قبول، نباید از ۵۰ میلیون ریال کمتر باشد.

در اجرای جزء (۱۲) بند (الف) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و با استناد به بند (ب) ماده (۱۵) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، امتیاز کمک هزینه عائله مندی مزدوجین جدید و حق اولاد فرزندان متولد سال ۱۴۰۱ به ترتیب (۲) و (۳) برابر می‌شود.

کلمات کلیدی: حقوق کارمندان
مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار