پیش‌بینی قیمت طلا و سکه فردا سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۴ شرایط فروش نقدی و اقساطی دیگنیتی پرایم اعلام شد قیمت بیت‌کوین به آستانه ثبت رکورد جدید رسید زمان و نحوه ثبت‌نام در آزمون استخدام بانک مرکزی اعلام شد با حکم رییس جمهور، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان منصوب شد/ امین مقومی کیست؟ پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۴ / بازار طلا عقب‌نشینی کرد؟ جزئیات ورود خودرو‌های مناطق آزاد به سرزمین اصلی و دریافت پلاک ملی اعلام شد وزیر کشاورزی: در تامین کالا‌های اساسی هیچ تنش و مشکلی وجود ندارد سد‌های کشور ۴۲ درصد آب دارند/ ارتفاع کل ریزش‌های جوی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه، ۴۰ درصد افت داشته حذف یارانه نقدی این سه دهک تا شهریور قطعی شد + جزئیات  سقف جدید بیمه‌نامه‌های بزرگ اعلام شد جزئیات قرعه‌کشی فروش خودرو‌های وارداتی/ ثبت درخواست ۹۵ هزار نفر برای ۱۰ هزار خودرو قیمت انواع برنج در میادین و بازار‌های میوه و تره بار اعلام شد پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۴ معتمدیان: تبعیض منطقه‌ای در قطعی برق وجود ندارد / افزایش ساعات قطعی برق خارج از برنامه به علت فشار به شبکه برق است

میادین تره بار تهران سه شنبه تعطیل است

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد که میادین میوه و تره بار پایتخت روز سه‌شنبه (۱۳ اردیبهشت) همزمان با عید سعید فطر تعطیل است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 02
کد خبر: ۱۳۲۰۱۳

به گزارش راهبرد معاصر سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در این اطلاعیه آورده است: با توجه به تعطیلی میادین و بازارهای میوه و تره بار در روز عید فطر، به شهروندان توصیه می‌شود مایحتاج و محصولات مورد نیاز خود را با رعایت کامل نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، دوشنبه (۱۲ ادریبهشت) از این مراکز تهیه و خریداری کنند.

میادین و بازارهای میوه و تره بار روز چهارشنبه (۱۴ ادریبهشت) از ساعت هشت تا ۱۳، باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

 

تکمیل زنجیره تأمین، عامل افزایش کیفیت و کاهش قیمت میوه و تره‌بار 

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: برای افزایش کیفیت و کاهش قیمت محصولات کشاورزی در میادین میوه و تره بار، به دنبال تکمیل زنجیره تأمین و حذف واسطه‌های غیرضرور هستیم.

ایوب فصاحت با اشاره به اصلاح الگوی کشت با سفارشی کردن تولید محصولات کشاورزی و انتقال سلایق و انتظارات مصرف‌کنندگان به بخش تولید به عنوان یکی از نتایج تکمیل زنجیره تأمین که از سوی این سازمان در دوره جدید مدیریت شهری دنبال می‌شود، اظهارکرد: در توسعه بازارهای میوه و تره بار در محلات پرجمعیت پایتخت به منظور دسترسی آسان‌تر همه شهروندان به ویژه اقشار کم‌برخوردار، از مشارکت بخش خصوصی استقبال می‌کنیم.

حدود ۳۰۰ میدان و بازار میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه تهران فعال است.

ارسال نظر
آخرین اخبار