مصوبه حداکثر اجاره‌‌بها به تأیید سران قوا رسید-راهبرد معاصر
جزئیات سفر مخبر به قزاقستان مردم با مشارکت در انتخابات بر سرنوشت خود اثر می‌گذارند درخواست رضایی از بختیاری‌ها و لُرها برای رای به جلیلی رهبر انقلاب: کسانی که دور اول رأی ندادند مخالف نظام نیستند مجلس خبرگان رهبری: مشارکت مردم ثمرات بسیاری برای کشور دارد واکنش سخنگوی دولت به نمایش نمودار تورم در مناظره انتخاباتی پزشکیان: کاری می‌کنم تا جوانان دیگر حسرت خارج را نخورند باقری: لبنان جهنم بی بازگشت صهیونیست‌ها است خاندوزی خبر داد: رشد تولید ناخالص داخلی بدون نفت و سرمایه‌گذاری در دولت رئیسی تبلیغات نامزدها ساعت ۸ صبح فردا به پایان می‌رسد ثبت‌نام آزمون استخدامی ۱۴۰۳ دستگاه‌های اجرایی از فردا آغاز می‌شود امیر الهامی: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب انسجام ملی می‌شود پزشکیان: مگر برنامه دارید؟ برنامه به کتاب آوردن نیست/ جلیلی: دلار ۳هزار تومان را ۳۰هزار تومان کردید؛ کسی نیستم که در مواجهه با اولین مشکل، بهانه بیاورم سردار پاکپور: مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه در مردم‌یاری نیز فعال است

مصوبه حداکثر اجاره‌‌بها به تأیید سران قوا رسید

مصوبه دولت در زمینه تعیین حداکثر افزایش اجاره‌بها در هر سال تا سقف ۲۵ درصد در تهران و ۲۰ درصد در شهرهای سراسر کشور مورد تایید شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 19
کد خبر: ۱۳۸۹۷۰

به گزارش راهبرد معاصر، در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه موضوعات مدیریت نقدینگی و کاهش تورم مطرح و مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

 

در جلسه شنبه شب شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی که با حضور سران قوا و به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور برگزار شد، وزیر راه و شهرسازی گزارشی از وضعیت بازار مسکن ارائه کرد.

 

بر این اساس سران سه قوه تاکید کردند سیاست‌ها و اقدامات لازم برای مدیریت حوزه مسکن سریع‌تر اجرایی و همزمان طرح دو فوریتی مطرح در مجلس شورای اسلامی نیز در اولویت تصویب قرار گیرد.

 

در همین زمینه مصوبه دولت در زمینه تعیین حداکثر افزایش اجاره‌بها در هر سال تا سقف 25 درصد در تهران و 20 درصد در شهرهای سراسر کشور مورد تایید شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا قرار گرفت و مقررات لازم برای ضمانت اجرایی این مصوبه به تصویب سران قوا و دیگر اعضا رسید.

 

در این جلسه همچنین پیشنهاد کمیسیون اقتصادی دولت در زمینه مدیریت نقدینگی و کاهش تورم مطرح و مقرر شد این پیشنهاد پس از بررسی‌های دقیق و همه‌جانبه برای تصمیم‌گیری به جلسات آینده شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه ارائه شود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده