خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها

قطع برق 8 دستگاه اداری پرمصرف در تهران+اسامی

قطع برق 8 دستگاه اداری پرمصرف در تهران+اسامی رئیس مرکز پایش شرکت برق از قطع کردن انعشاب برق 8 دستگاه اداری پرمصرف در تهران خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 21
کد خبر: ۱۳۹۳۳۹

به گزارش راهبرد معاصر،‌همزمان با گرم شدن هوا و افزایش مصرف برق برای دستگاه‌های خنک‌کننده در جامعه شرکت توزیع برق تهران در اطلاعیه‌ای قبلاً اعلام کرده بود که دستگاه‌های اداری و سازمان‌ها و وزارتخانه‌های دولتی حتما باید الگوی مصرف را رعایت کنند، وگرنه با قطعی انشعاب همراه می‌شوند.در این زمینه امروز مسعود نصری رئیس مرکز پایش شرکت برق اعلام کرد:‌ دستگاه‌هایی که الگوی مصرف را رعایت نکنند قطع انشعاب آنها از طریق کنترل از راه دور و یا از طریق اعزام اکیپ‌های سیار قطع می‌شود امروز هم در ساعت 12، 8 دستگاه اجرایی و اداری که بیش از الگوی تعریف شده برق مصرف کرده بودند قطع شد.

 

وی گفت:‌دستگاه‌هایی مانند جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، شعبه مرکزی بانک کشاورزی (سرپرستی)، بانک تجارت، سازمان راهداری،‌نمایشگاه بین‌المللی،‌اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و ساختمان مرکز مخابرات ایران قطع شد.

 

به گفته نصری، در ساعت 12 که عمده کارهای اداری انجام شده و ارباب رجوع کمتر می‌شود دستگاه‌هایی که نسبت به رعایت الگوی مصرف کوتاهیی کنند و بیش از الگوی مصرف برق داشته باشند انشعاب آنها قطع می‌شود همچنین 250 تیم عملیاتی نیز در این زمینه فعال شده‌اند که مصرف برق ادارات و سازمان‌ها پایش می‌شود و بازدید میدانی از ادارات انجام می‌شود.

 

رئیس مرکز پایش شرکت برق گفت:‌همه دستگاه‌های اداری و سازمان‌ها موظف هستند الگوی مصرف را رعایت کنند که اگر برق آنها قطع شد باید از طریق ژنراتور تأمین برق اضطراری اقدام کرده و مردم در این ادارات معطل نشوند.

 

وی همچنین گفت: بعد از قطع انشعاب برق دستگاه‌های اداری باید بالاترین مقام در آن سازمان یا اداره مراجعه کند و تعهد بدهد که الگوی مصرف برق را رعایت می‌کند بعد از آن انشعاب آنها وصل خواهد شد.

 

به گفته نصری، سه اداره از ادارات یاد شده تا کنون چندین بار تذکر گرفته و انشعاب‌شان قطع شده است./ فارس

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار