تمدید خودکار قرارداد‌های اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید مستاجران بخوانند؛ مالکان در چهار مورد می‌توانند حکم تخلیه را دریافت کنند خبر جدید درباره افزایش مبلغ کالابرگ نحوه احراز هویت خریداران طلا پیش از معامله آخرین قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ ریزش سنگین شاخص بورس اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان خرداد ۱۴۰۵ قیمت جدید گوشت قرمز امروز اول تیر ۱۴۰۵/ راسته گوسفندی چند شد؟ + جدول تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / افت بازار طلا در امتداد خوش‌بینی سیاسی آخرین فرصت برای استفاده از طرح رایگان ارتقای ایمنی خودرو‌های خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا آخرین قیمت جدید سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ قیمت جدید محصولات سایپا

قطع برق ۵۱ اداره پرمصرف دیگر تهران

قطع برق ۵۱ اداره پرمصرف دیگر تهران مدیرعامل توزیع برق پایتخت با اعلام خبر قطع برق ۵۱ مشترک اداری پرمصرف شهر تهران، از مشترکان اداری و تجاری درخواست کرد حداکثر صرفه جویی را در مصرف برق به عمل آورند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۲۵ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 16
کد خبر: ۱۹۴۷۴۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ کامبیز ناظریان گفت: گرچه پیش‌بینی نیاز مصرف برق شهر تهران طی روز یکشنبه ۲۵ تیرماه با دمای هوای بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ مگاوت بوده است، اما با اقدامات انجام شده توسط همکاران و همچنین همراهی قابل تقدیر مشترکان و شهروندان تهرانی، پایداری شبکه به صورت کامل حفظ شده، ولی تداوم این پایداری نیازمند همراهی همه جانبه مشترکان است.

ناظریان با بیان این که هر یک درجه افزایش دمای هوای شهر تهران به دلیل تشدید فعالیت سامانه‌های سرمایشی حدود ۲۰۰ مگاوات به بار شبکه توزیع برق شهر تهران می‌افزاید، کنترل دما و عملکرد سامانه‌های سرمایشی را در مدیریت بار مصرف بسیار موثر دانست.

وی ضمن تاکید بر این که مشترکان اداری و تجاری از جمله بزرگترین مصرف کنندگان انرژی در این کلان شهر هستند، با قدردانی از همراهی غالب مسئولان دستگاه‌های اجرایی از قطع برق ۵۱ مشترک اداری پرمصرف دیگر که به اخطار‌های داده شده و مصوبه ابلاغی هیات وزیران بی اعتنا بوده اند در روز جاری خبر داد.

مدیرعامل توزیع برق پایتخت یادآور شد: تمامی مشترکان شهر تهران در صورت استفاده از مولد‌های برق در ساعات اوج مصرف به ازای هر کیلووات ساعت برق تولیدی ۱۵۰۰ تومان پاداش خواهند گرفت.

وی افزود: از ابتدای خردادماه تا امروز نیز بیش از یک میلیون مشترک خانگی شهر تهران مشمول دریافت پاداش ریالی صرفه‌جویی شده‌اند که از همکاری آنان با خادمان خود در صنعت برق کشور قدردانی می‌کنیم./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار