تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / افت بازار طلا در امتداد خوش‌بینی سیاسی آخرین فرصت برای استفاده از طرح رایگان ارتقای ایمنی خودرو‌های خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا آخرین قیمت جدید سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ قیمت جدید محصولات سایپا شرایط واریز وجه ایران خودرو سیزدهمین دوره فروش جزئیات آزادسازی پول‌های بلوکه شده اعلام شد جزئیات افزایش مبلغ کالابرگ و یارانه اعلام شد/ دریافتی چه کسانی تغییر می‌کند؟ دستورالعمل جدید بانک مرکزی برای فروش ارز اربعین؛ دریافت ارز زیارتی نافی ارز مسافرتی نیست /سیاست دلارزدایی ادامه دارد دهک یارانه شما تغییر کرده؟ راهنمای کامل ثبت اعتراض به دهک بندی و استعلام وضعیت خانوار حقوق بازنشستگان کشوری واریز شد؛ اعلام زمان واریز حقوق بازنشستگان جامانده بروزترین و جدیدترین قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ + جدول تعداد ثبت نام کنندگان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

قطع برق 8 دستگاه اداری پرمصرف در تهران+اسامی

قطع برق 8 دستگاه اداری پرمصرف در تهران+اسامی رئیس مرکز پایش شرکت برق از قطع کردن انعشاب برق 8 دستگاه اداری پرمصرف در تهران خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 21
کد خبر: ۱۳۹۳۳۹

به گزارش راهبرد معاصر،‌همزمان با گرم شدن هوا و افزایش مصرف برق برای دستگاه‌های خنک‌کننده در جامعه شرکت توزیع برق تهران در اطلاعیه‌ای قبلاً اعلام کرده بود که دستگاه‌های اداری و سازمان‌ها و وزارتخانه‌های دولتی حتما باید الگوی مصرف را رعایت کنند، وگرنه با قطعی انشعاب همراه می‌شوند.در این زمینه امروز مسعود نصری رئیس مرکز پایش شرکت برق اعلام کرد:‌ دستگاه‌هایی که الگوی مصرف را رعایت نکنند قطع انشعاب آنها از طریق کنترل از راه دور و یا از طریق اعزام اکیپ‌های سیار قطع می‌شود امروز هم در ساعت 12، 8 دستگاه اجرایی و اداری که بیش از الگوی تعریف شده برق مصرف کرده بودند قطع شد.

 

وی گفت:‌دستگاه‌هایی مانند جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، شعبه مرکزی بانک کشاورزی (سرپرستی)، بانک تجارت، سازمان راهداری،‌نمایشگاه بین‌المللی،‌اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و ساختمان مرکز مخابرات ایران قطع شد.

 

به گفته نصری، در ساعت 12 که عمده کارهای اداری انجام شده و ارباب رجوع کمتر می‌شود دستگاه‌هایی که نسبت به رعایت الگوی مصرف کوتاهیی کنند و بیش از الگوی مصرف برق داشته باشند انشعاب آنها قطع می‌شود همچنین 250 تیم عملیاتی نیز در این زمینه فعال شده‌اند که مصرف برق ادارات و سازمان‌ها پایش می‌شود و بازدید میدانی از ادارات انجام می‌شود.

 

رئیس مرکز پایش شرکت برق گفت:‌همه دستگاه‌های اداری و سازمان‌ها موظف هستند الگوی مصرف را رعایت کنند که اگر برق آنها قطع شد باید از طریق ژنراتور تأمین برق اضطراری اقدام کرده و مردم در این ادارات معطل نشوند.

 

وی همچنین گفت: بعد از قطع انشعاب برق دستگاه‌های اداری باید بالاترین مقام در آن سازمان یا اداره مراجعه کند و تعهد بدهد که الگوی مصرف برق را رعایت می‌کند بعد از آن انشعاب آنها وصل خواهد شد.

 

به گفته نصری، سه اداره از ادارات یاد شده تا کنون چندین بار تذکر گرفته و انشعاب‌شان قطع شده است./ فارس

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار