توضیحات سرپرست دانشگاه فرهنگیان درباره کسر از حقوق دانشجو معلمان-راهبرد معاصر

توضیحات سرپرست دانشگاه فرهنگیان درباره کسر از حقوق دانشجو معلمان

به گفته سرپرست دانشگاه فرهنگیان میزان کسر از حقوق دانشجومعلمان در امسال مانند سال‌های پیش از کرونا برای دانشجویان ترددی ۲۵ درصد و برای دانشجویان خوابگاهی ۴۵ درصد خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۹ - ۰۱ تير ۱۴۰۱ - 2022 June 22
کد خبر: ۱۳۹۵۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر صحرایی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان درباره کسر از حقوق دانشجو معلمان گفت: بر اساس قانون متعهدین خدمت آموزش و پرورش مصوب مجلس شورای اسلامی، میزان کسر از حقوق دانشجومعلمان در امسال مانند سال‌های پیش از کرونا برای دانشجویان ترددی ۲۵ درصد و برای دانشجویان خوابگاهی ۴۵ درصد خواهد بود.

هیچ بخشنامه‌ای به استان‌ها برای بازگشت میزان کسر از حقوق دانشجومعلمان به گذشته داده نشده است اما میزان کسر از حقوق تنها در دورن آموزش مجازی ۲۰درصد بوده و طبیعیست که پس از بازگشایی دانشگاه این میزان افزایش و به حالت قبل خود بازگردد.

این کسر از حقوق دانشجومعلمان مصوب مجلس است و دانشگاه نقشی در کاهش یا افزایش آن ندارد. بخشی از بودجه دانشگاه فرهنگیان از طریق کسر از حقوق دانشجومعلمان تامین می‌شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
استاد دلسوز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
0
0
با سلام مسئولین صندوق ذخیره ی فرهنگیان چند بار در رسانه ها اعلام کردندو قول دادند که بخاطر کمک به معیشت ورفع بعضی از مشکلات فرهنگیان به معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان کارت خرید اعتباری داده می شود اما با گذشت چند ماه هنوز این وعده وقول تحقق نیافته است .مسئولین محترم صندوق ذخیره لطفا جوابگو باشید و موضوع را پیگیری کنید . با تشکر
تحلیل های برگزیده