استیضاح فاطمی امین به احتمال زیاد منتفی می‌شود-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

استیضاح فاطمی امین به احتمال زیاد منتفی می‌شود

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به موضوع اعلام وصول استیضاح فاطمی امین، گفت: به احتمال زیاد تعدادی از نمایندگان امضای خود را پس می‌گیرند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۰۴ تير ۱۴۰۱ - 2022 June 25
کد خبر: ۱۳۹۸۴۳

به گزارش راهبرد معاصر یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به موضوع اعلام وصول استیضاح فاطمی امین در مجلس، گفت: به احتمال زیاد تعداد زیادی از نمایندگان امضای خود را از استیضاح وزیر صمت پس می‌گیرند.

محمد صفایی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: عملکرد آقای فاطمی امین در وزارت صمت قابل قبول بوده است. از همین رو تعداد زیادی از نمایندگانی که طرح استیضاح ایشان را امضا کرده بودند امضای خود را پس خواهند گرفت.

نماینده گناباد در مجلس شورای اسلامی به تجارت‌نیوز گفت: در زمینه صنعت خودرو هم عملکرد آقای فاطمی امین قابل قبول بوده است. ایشان فرد لایقی برای این پست هستند و به امید خدا شاهد ادامه فعالیت ایشان در وزارت صمت خواهیم بود.

وی افزود: خودروسازی هم یکی از مهمترین صنایع کشور بوده که توجه ویژه‌ای از سوی مسئولان نیاز دارد.

صفایی در پایان خاطرنشان کرد: برآیند عملکردی وزارت صمت در مدت تصدی آقای فاطمی امین مثبت بوده است. به احتمال زیاد استیضاح ایشان نیز منتفی می‌شود.

استیضاح فاطمی امین چه روزی بررسی می‌شود؟

براساس دستورکار این هفته کمیسیون صنایع مجلس، جلسه بررسی استیضاح وزیر صمت از سوی تعدادی از نمایندگان در تاریخ دوشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. این نشست که باید با حضور شخص وزیر و در صحن مجلس برگزار شود می‌تواند صحنه‌ای تعیین کننده برای فعالان اقتصادی و صنعتی کشور باشد.

در طول هفته گذشته برخی رسانه‌ها از پس گرفتن امضا توسط برخی از نمایندگان مجلس در طرح استیضاح وزیر صمت خبر داده بودند. این موضوع شائباتی را پیرامون عملی شدن این طرح در روز دوشنبه ایجاد کرده است. هرچند نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیشتر در همین زمینه گفته بود: استیضاح فاطمی امین با ۳۶ امضا به کمیسیون صنایع ارجاع شده و احتمال کاهش امضا‌ها کم است.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا سیدرضا فاطمی امین تبدیل به دومین عضو کابینه سیزدهم خواهد شد که از ترکیب دولت خارج می‌شود یا خیر؟/تجارت نیوز

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار