منتظر اعلام سهمیه مازاد حج از سوی عربستان هستیم-راهبرد معاصر

منتظر اعلام سهمیه مازاد حج از سوی عربستان هستیم

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: پرواز حجاج به کشور عربستان از ۱۷ تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد و امیدواریم سهمیه مازادی که از عربستان برای حجاج در لیست انتظار درخواست کرده‌ایم نیز به زودی دریافت کنیم.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 19
کد خبر: ۱۴۰۱۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا رشیدیان شامگاه سه‌شنبه در حاشیه گردهمایی کارگزاران حج استان‌های اصفهان، چهارمحال، یزد و کرمان با اشاره به اعزام حجاج به سرزمین وحی اظهار داشت: پرواز حجاج به کشور عربستان از 17 تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد و به طور حتم یکی از ضرورت‌های این سفر مهم ایجاد هماهنگی‌های اجرایی بین کارگزاران است.

 

وی ادامه داد: با توجه به روابط سیاسی میان ایران و عربستان اقدامات لازم پیرامون ارائه خدمات مناسب و با کیفیت برای حجاج ایرانی صورت گرفت.

 

رئیس سازمان حج و زیارت درباره مذاکره با وزارت حج و زیارت عربستان بیان کرد: در این راستا مذاکرات مفصلی را با وزارت حج و زیارت عربستان داشتیم که فضای مذاکرات نیز فضای خوب و مناسبی بود و همچنین همکاری‌ها در زمینه خدمات به حجاج نیز به خوبی پیش رفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: امید است سهمیه مازادی که ما از عربستان برای حجاج در لیست انتظار درخواست کرده‌ایم نیز به زودی دریافت کنیم.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده