خیز سپاهان برای دور زدن گزینه خارجی استقلال؟-راهبرد معاصر
اولین باخت ذوب‌آهن در لیگ برتر | برد خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس مرگ تلخ ۴ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟

خیز سپاهان برای دور زدن گزینه خارجی استقلال؟

مدیر اجرایی باشگاه نائوچیکو برزیل اعلام کرد باشگاه استقلال پیشنهاد رسمی برای جذب «ژان کارلوس» نداده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۱۴ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 05
کد خبر: ۱۴۱۱۷۲

به گزاش راهبرد معاصر, همزمان با بالا گرفتن ابهامات پیرامون بحث انتقال ژان کارلوس بازیکن برزیلی تیم نائوچیکو به تیم استقلال ایران، یکی از مسئولان باشگاه برزیلی این خبر را تکذیب کرد. «آری باروش» مدیر اجرایی باشگاه نائوچیکو در تازه‌ترین مصاحبه خود، در واکنش به خداحافظی ژان کارلوس از این تیم و پیشنهاد باشگاه استقلال ایران، گفت: هنوز پیشنهاد رسمی به باشگاه نرسیده است. اگر پیشنهادی بیاید، می‌نشینیم و صحبت می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیریم.

 

وی تاکید کرد: او (ژان کارلوس) قرارداد دارد. در حال حاضر کاری برای انجام دادن نیست.

بعد از آنکه خبر پیشنهاد باشگاه استقلال به ژان کارلوس در رسانه‌های ایران تکذیب شد، «دیویدسون اندروز» مدیر برنامه این بازیکن دست به افشاگری از روند مذاکرات زد و گفت که وی با یکی از مدیر برنامه‌های ایرانی برای انتقال کارلوس در حال مذاکره است.

 

سایت «جی. گلوبو» برزیل هم به نقل از دیویدسون اعلام کرد باشگاه سپاهان ایران به جذب کارلوس علاقه نشان داده است، اما هیچ پیشنهاد رسمی مطرح نشده است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار