نویدکیا سرمربی سپاهان شد پیولی رسما از النصر اخراج شد کلیات لایحه ساماندهی پهپاد‌های غیر نظامی تصویب شد سخنگوی وزارت خارجه: حمله به پایگاه العدید دفاع مشروع بود و نباید اقدام علیه قطر محسوب شود تاج: شنبه درباره تاریخ آغاز لیگ تصمیم گیری می‌شود/ قوانین نقل‌ و انتقالات تغییر می‌کند اولین خرید تراکتور از پرسپولیس آمد قالیباف: به هر تجاوزی با قدرت پاسخ می‌دهیم/ برنامه هسته‌ای ایران با سرعت بیشتری به پیش می‌رود طرح تعلیق همکاری‌های ایران با آژانس در مجلس تصویب شد بیانیه بریکس در محکومیت تجاوز اسرائیل و آمریکا به ایران غذاهای مفید و مضر برای دندان درد را بشناسید پرسپولیس رسما قید گزینه استقلال را زد؛ زورمان نمی‌رسد و قیمت نجومی است! ساپینتو برای استقلالی شدن یک لژیونر شخصا وارد مذاکره شد پیکر سردار سلامی در گلپایگان تشییع می‌شود ویتکاف: در حال مذاکره با ایران هستیم ۳ جاسوس موساد در ارومیه به دار مجازات آویخته شدند + عکس

بررسی مشکلات اساسی آیین نامه رتبه بندی معلمان

در ادامه می توانید مشکلات اساسی آیین نامه رتبه بندی معلمان را بخوانید.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۱۴ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 05
کد خبر: ۱۴۱۲۷۸

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از کانال مطالعه و مطالبه ی قانون مشکلات اساسی آیین نامه رتبه بندی معلمان به قرار زیر است:

۱) قرار گرفتن مشروط معلم ها {باهر سابقه ای} در رتبه آموزشیار معلم در صورت عدم کسب حداقل امتیاز لازم

۲) اعمال شرط دو سال خدمت جهت بهره مندی از رتبه بندی برای معلمانی که قبل از ۳۰ سال خدمت قصد بازنشستگی دارند.
۳) تغییر رتبه های شغلی فعلی ( ماده ۶۵ قانون م خ ک ) متناسب با رتبه بندی برای مستخدمین جدید

۴) برای تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی کسب رتبه مربی معلم الزامی شده است.

۵) استفاده از ارزیابان حرفه ای اما خارج از آموزش و پرورش
۶) برای ارتقا و کسب هر رتبه، شاخص های متفاوت و جدیدی برای ارزیابی در نظر گرفته شده است که امتیازات و آیتم های قبلی را نادیده می گیرد.

۷) داشتن کد مستخدمی برای مشمول شدن رتبه بندی برای معلمان

۸) تهیه شیوه نامه و سامانه بارگذاری مستندات با نظر سازمان اداری استخدامی باشد.
۹) مجازات انتظامی برای همکاران

۱۰) سخت گیری در رتبه ۴ و ۵ و اعطای این رتبه ها با نظر هیات ممیزه مرکزی (وزارت) خواهد بود./کانال مطالعه و مطالبه قوانین

مطالب مرتبط
ارسال نظر