توییت عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس درباره رتبه بندی معلمان

توییت عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس درباره رتبه بندی معلمان عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس درباره رتبه بندی معلمان نوشت:قطار رتبه بندی معلمان به ایستگاه های پایانی رسید به شرط آنکه پیچ و خم های اداری، برخی تنگ نظری ها، محدودیت ها و حواشی، مانع آن نشود.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۱۴ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 05
کد خبر: ۱۴۱۲۶۶

به گزارش راهبرد معاصر مهدی اسماعیلی عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس در توییتی نوشت: «سرانجام قطار رتبه بندی معلمان به ایستگاه های پایانی رسید. ابلاغ این قانون می‌تواند هم موجب ارتقای معیشت معلمان و هم ارتقای کیفیت آموزشی گردد، به شرط آنکه پیچ و خم های اداری، برخی تنگ نظری ها، محدودیت ها و حواشی، مانع آن نشود.»/کانال فرهنگیان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار