پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس تا فردا باز می‌شود-راهبرد معاصر

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس تا فردا باز می‌شود

در شرایطی که پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به واسطه شکایت آنتونی استوکس و همچنین باشگاه کورتریک بلژیک بسته شده است، آنها قصد دارند طی ساعات آتی با پیگیری این موضوع و پرداخت، این مشکل را برطرف کنند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۱۶ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 07
کد خبر: ۱۴۱۵۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر باشگاه پرسپولیس طی ساعات آتی مطالبات آنتونی استوکس و همچنین باشگاه کورتریک را پرداخت خواهد کرد. در شرایطی که پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به واسطه شکایت آنتونی استوکس و همچنین باشگاه کورتریک بلژیک بسته شده است، آنها قصد دارند طی ساعات آتی با پیگیری این موضوع و پرداخت، این مشکل را برطرف کنند.

آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی اسبق پرسپولیس که در دوران مدیریت محمدحسن انصاریفرد و با قراردادی عجیب به این باشگاه آمده بود، بعد از مدتی کوتاه از این تیم جدا شد و با پیگیری پرونده اش توانست این باشگاه را محکوم کند.

همچنین باشگاه کورتریک بلژیک نیز به واسطه رضایتنامه قرضی محمد نادری مبلغی از این باشگاه طلبکار بود که اکنون با حل مشکلات مالی پرسپولیس، آنها با پرداخت این دو بدهی خارجی، پنجره نقل و انتقالاتی‌شان را باز خواهند کرد تا اقدام به ثبت قرارداد نفرات تازه وارد این تیم کنند./ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلطان سرخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
0
0
تاکی هرروز میگین فردا باز میشه ماهوادارها نباید راحت باشیم همش استرس ونگرانی تمومش کنید دیگه
تحلیل های برگزیده