بیانیه خصوصی‌سازی درباره اتهام به رییس این سازمان آخرین خبر‌ها از پرونده منسوب به رئیس سازمان خصوصی‌سازی عرضه سکه‌های بهار آزادی تاریخ ۱۴۰۴ از نیمه اسفندماه وزیر نفت: ۷۰ هزار بشکه در روز به تولید نفت خام افزوده شد از سرگیری مجدد پرواز مشهد-کراچی با پرواز ایران ایر از ۵ اسفند رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه: بعد از سال ۱۳۹۷ که خروج برجام اتفاق افتاد وضع مجموع عمومی اداره دولت متاثر شد ساعت ۲۳ امشب آخرین فرصت واریز وجه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران کنسرو ماهی ۱۴ درصد گران شد تغییر محدودیت سقف دارایی اشخاص در گواهی سپرده شمش نقره کندوان و هراز برفی است؛ انسداد ۳ محور فرعی افزایش مجدد قیمت لبنیات صحت دارد؟ ورود مجلس به مسدودسازی درگاه‌های پرداخت رمزارز قیمت طلا در بازار ایران اول بهمن ۱۴۰۳ / سکه در کانال ۵۷ میلیون تومان دوام نیاورد یارانه دی ماه واریز شد مهلت ۲ هفته‌ای بارگذاری یا اصلاح اطلاعات حقوق و مزایای کارکنان در سال ۱۴۰۳

افزایش رضایت مشتریان از محصولات ایران خودرو

براساس آخرین گزارش ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، روند رضایت مشتریان ایران خودرو از فرآیند تحویل و سلامت خودرو افزایشی بوده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۲۱ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 12
کد خبر: ۱۴۲۱۴۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ گزارش منتشر شده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مورد وضعیت طرح پی‌گیری مشتریان فروش شرکت ایران‌خودرو، نشان می دهد روند رضایت مشتریان از فرآیند تحویل از عدد ۷۲.۴ درصد در فروردین ماه به ۸۱.۹ درصد در هفته دوم تیرماه رسیده است.

برپایه این گزارش، درصد ایرادات خودروهای تحویلی در هفته دوم تیرماه نسبت به ابتدای سال روند کاهشی داشته، به گونه ای که از عدد ۵.۹ درصد در فروردین به عدد ۴.۹ درصد در هفته دوم تیرماه کاهش یافته است.

اجرای پروژه‌های بهبود کیفیت و نظارت‌های مستمر در فرآیند تحویل و اجرای برنامه های اصلاحی در خودرو قبل از تحویل سبب افزایش رضایت‌مندی مشتریان بوده است.

اقدامات بهبود متعددی در شبکه فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان در حال اجراست که به طور حتم آثار آن برای مشتریان مشهود خواهد بود./ فارس

ارسال نظر