افزایش رضایت مشتریان از محصولات ایران خودرو-راهبرد معاصر

افزایش رضایت مشتریان از محصولات ایران خودرو

براساس آخرین گزارش ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، روند رضایت مشتریان ایران خودرو از فرآیند تحویل و سلامت خودرو افزایشی بوده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۲۱ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 12
کد خبر: ۱۴۲۱۴۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ گزارش منتشر شده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مورد وضعیت طرح پی‌گیری مشتریان فروش شرکت ایران‌خودرو، نشان می دهد روند رضایت مشتریان از فرآیند تحویل از عدد ۷۲.۴ درصد در فروردین ماه به ۸۱.۹ درصد در هفته دوم تیرماه رسیده است.

برپایه این گزارش، درصد ایرادات خودروهای تحویلی در هفته دوم تیرماه نسبت به ابتدای سال روند کاهشی داشته، به گونه ای که از عدد ۵.۹ درصد در فروردین به عدد ۴.۹ درصد در هفته دوم تیرماه کاهش یافته است.

اجرای پروژه‌های بهبود کیفیت و نظارت‌های مستمر در فرآیند تحویل و اجرای برنامه های اصلاحی در خودرو قبل از تحویل سبب افزایش رضایت‌مندی مشتریان بوده است.

اقدامات بهبود متعددی در شبکه فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان در حال اجراست که به طور حتم آثار آن برای مشتریان مشهود خواهد بود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار