آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس+ وضعیت ستاره پرسپولیس+ شرط خرید مهاجم خارجی-راهبرد معاصر

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس+ وضعیت ستاره پرسپولیس+ شرط خرید مهاجم خارجی

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس را در ادامه بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۲۸ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 19
کد خبر: ۱۴۳۰۲۴

به گزارش راهبرد معاصر، آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس حاکی از این است که وضعیت ستاره مصدوم تیم پرسپولیس برای بازگشت به تمرینات گروهی مشخص شد.مدافع گرجستانی جدید پرسپولیس از انگیزه هایش برای پیوستن به این تیم می‌گوید.یحیی گل محمدی درصورتی می تواند دو مهاجم خارجی بخرد که شرزود تمیروف را از لیست پرسپولیس کنار بگذارد.یکی دو روزی می شود که دوباره بحث بازگشت کریم باقری به تیم ملی قوت گرفته است.

 

 

وضعیت ستاره پرسپولیس برای بازگشت مشخص شد

مهدی ترابی ستاره تیم فوتبال پرسپولیس در روزهای اخیر به دلیل مصدومیت در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت نکرد و زیر نظر کادر پزشکی قرار داشت.

 

ترابی این روزها تمرینات سبک و کار با توپ را زیرنظر کادر پزشکی انجام می‌دهد و امیدوار است تا بتواند هرچه سریع‌تر به تمرینات گروهی ملحق شود.

 

وضعیت مصدومیت ترابی به گونه‌ای است که او باید حدود دو هفته دیگر به صورت اختصاصی کار کند، اما روند بهبود این بازیکن شرایط خوبی را طی می‌کند و به نظر می‌رسد از حدود 5 روز دیگر تست‌های اصلی روی ترابی انجام می‌شود تا در صورت رسیدن به بهبود کامل، این بازیکن در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت کند.

 

 


این مدافع از پرسپولیس به تیم ملی می رود؛ سرخ ها اولین پیشنهاد را به من دادند

 

مدافع گرجستانی جدید پرسپولیس از انگیزه هایش برای پیوستن به این تیم می‌گوید.


پرسپولیس فصل گذشته در خط دفاعی خود روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و از همین رو یکی از اولین پست‌هایی که یحیی گل محمدی برای ترمیمش دست به کار شد این پست بود و با خرید مرتضی پور علی گنجی و گئورگی گولسیانی سعی کرد وضعیت متفاوتی در فصل جدید در این ناحیه از زمین برای تیمش رقم بزند. گولسیانی چند سالی است که در ایران و در تیم‌های مختلف از جمله سپاهان، نساجی و ذوب آهن بازی می‌کند و همیشه عملکرد خوب و مطمئنی داشته و باید دید امسال هم می‌تواند از این چالش جدید سر بلند بیرون بیاید یا نه.

 

گولسیانی در خصوص دلیل قبول پیشنهاد پرسپولیس‌ توضیح داد: من در تعطیلات و در کشورم بودم و مشغول استراحت بودم. پرسپولیس اولین تیمی بود که به من پیشنهاد داد و زمانی که پیشنهاد پرسپولیس به من رسید با توجه به پایان قراردادم با سپاهان منتظر یک چالش جدید بودم، من چند پیشنهاد از عربستان سعودی داشتم، اما هنوز تصمیمی نگرفته بودم و چیزی مشخص نبود. بعد از آن از تیم های ایرانی دیگر هم پیشنهاد داشتم، اما هیچ کدام به پیشنهاد پرسپولیس نزدیک نبودند و این پیشنهاد برایم جذابیت بیشتری داشت و برای همین آن را مناسب ترین گزینه برای ادامه فوتبالم دیدم.

 

این مدافع از پرسپولیس به تیم ملی می رود؛ سرخ ها اولین پیشنهاد را به من دادند/ مطمئن باشید لیاقت حضور در تیم ملی را دارم

وی در مورد دلیل آمدنش به پرسپولیس هم توضیح داد: در تمام زندگی ام جاه طلبی های بزرگ و اهداف بزرگی داشتم، اما هرگز در رویاها زندگی نمی کنم. من آدم واقع بینی هستم. یکی از اهداف من پوشیدن پیراهن تیم ملی گرجستان است و اول از همه خودم به این نتیجه رسیدم که لیاقت حضور در تیم ملی را دارم و مطمئنم با پرسپولیس شانس بیشتری برای رسیدن به آن را دارم و از همین رو یکی از اهدافم در کنار اینکه دوست دارم قهرمانی در فوتبال ایران را بالاخره تجربه کنم این است که به کمک پرسپولیس بتوانم ملی‌پوش شوم.

 

مدافع گرجستانی پرسپولیس در مورد اینکه همراه با او سپاهانی‌های دیگری هم به پرسپولیس آمدند، خاطرنشان کرد: همیشه رفتن به تیم جدید یک چالش است و سازگاری با محیط جدید کمی دشوار و زمان‌بر است. من دو دوست خوب به نام دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی در تیم دارم که از این بابت خوشحالم و این کار من را برای سازگاری با محیط و تیم جدید خیلی راحت‌تر می‌کند.

 

گولسیانی در پایان در مورد کار زیرنظر یحیی گل‌محمدی هم خاطر نشان کرد: کار با آقای یحیی بسیار جالب است، دید، سلیقه و سبک فوتبال ایشان به من نزدیک است. من پیش از این فقط مقابل تیم‌های ایشان بازی کرده بودم و زیر نظر او کار نکرده بودم و با شیوه تمرینات و مسایلی از این دست آشنایی نداشتم ولی حالا خیلی برایم جالب شده است. در این چند روز تمرینات بدنی بیشتری داشتیم، اما شرایط و جو تیم عالی است و آماده یک فصل فوق العاده هستیم.

 

یحیی به یک شرط می تواند دو مهاجم خارجی بخرد

یحیی گل محمدی درصورتی می تواند دو مهاجم خارجی بخرد که شرزود تمیروف را از لیست پرسپولیس کنار بگذارد.


مهاجم گل نزن و ازبکستانی فصل گذشته پرسپولیس پس از پایان فصل از ایران رفت درحالی که گفته شد در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفته است.پس از ناکامی پرسپولیس در خرید مهاجم خارجی و با نظر یحیی گل محمدی، شرزود تمیروف باردیگر از ازبکستان به ایران فرا خوانده شد تا در تمرینات شرکت کند.

 

این مهاجم ملی پوش ازبک نیز با انگیزه ای فراوان در تمرینات سرخپوشان شرکت کرده و اصلا و ابدا هم دوست ندارد از پرسپولیس کنار گذاشته شود اما شاید با پیدا کردن یک مهاجم خارجی دیگر در کنار کاسیانو، سرمربی پرسپولیس قید شرزود تمیروف را بزند.

 

 

یحیی مخالف جدی حضور یک پرسپولیسی در تیم ملی

 

یکی دو روزی می شود که دوباره بحث بازگشت کریم باقری به تیم ملی قوت گرفته است.

 

این درحالی است که چندی پیش فدراسیون فوتبال و مسئولان آن به صراحت اعلام کردند که باقری باید بین پرسپولیس و تیم ملی باید یکی را انتخاب کند.

 

کریم باقری هم با توجه به قرارداد بالاتر پرسپولیس، تیم باشگاهی خودش را انتخاب کرد.

 

در وضعیت کنونی اما مدیران فدراسیون فوتبال متوجه این موضوع شده اند که مشکل اصلی تیم اسکوچیچ نظم و انضباط است. در اردوهای قبلی که کریم باقری حضور داشت شاهد دو دستگی یا اختلاف میان ملی پوشان نبودیم اما پس از جدایی این مربی حواشی به اوج رسید.

 

حالا هیئت رئیسه فدراسیون پس از حکم به ابقای دراگان اسکوچیچ به این نتیجه رسیده که کنار گذاشتن کریم باقری اشتباه بزرگی بوده است.

 

دوستان دوباره به فکر کریم باقری افتاده اند غافل از اینکه یحیی گل محمدی مخالف جدی است.

 

شهریور ماه سال گذشته نیز یحیی گل محمدی با این موضوع مخالفت کرد. یحیی گل محمدی پس از جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرد کریم باقری و مهرداد خانبان که قرار بود در اردوی تیم ملی شرکت کنند با توجه به آغاز تمرینات بدنسازی پرسپولیس در اختیار این تیم هستند.

 

در نهایت اما گل‌محمدی به اصرار جعفر سمیعی و نزدیکان باشگاه پرسپولیس، در جلسه‌ای با کریم باقری موافقت کرد در راستای کمک به تیم ملی در دیدارهای پیش روی مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه و عراق، او در تمرینات ملی پوشان کشورمان شرکت کند.

 

این تصمیم گرچه به سود تیم ملی تمام شد اما به گفته یحیی گل محمدی، پرسپولیس بیشتر ضرر کرد. سرمربی پرسپولیس بخشی از مشکلات فصل گذشته و ناکامی تیمش در کسب عنوان قهرمانی را به دو شغله بودن کمک هایش مرتبط می داند.

 

حالا یحیی گل محمدی با رفتن حمید مطهری دچار مشکلات زیادی شده و نمی خواهد کریم باقری را هم از دست بدهد.

 

سرمربی پرسپولیس فصل گذشته کوتاه آمد و به فدراسیون کمک کرد اما با مشکلات زیادی مواجه شد؛ از محرومیت نسبتا طولانی تا برخی اشتباهات داوری که به زعم گل محمدی جلوی قهرمانی این تیم را گرفت.

 

حالا دوباره فدراسیون قصد دارد کریم باقری را به تیم ملی برگرداند در حالی که یحیی گل محمدی مخالف جدی این تصمیم است. باید منتظر ماند و دید این بار هم رضا درویش به سبک جعفر سمیعی قادر است سرمربی تیمش را برای قرض دادن کریم باقری به تیم ملی راضی کند یا نه.

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده