جزییات اولین دوره تخصصی تربیت ارزیابان ویژه طرح رتبه‌بندی معلمان-راهبرد معاصر
لیگ نخبگان فوتبال آسیا | خاموشی نیمار در شب پرفروغ الهلال | میتروویچ استقلال را ۳ تایی کرد ۹ مصدوم و ۴ فوتی در تصادف دلخراش محور زابل به زاهدان توقف در دوبی برابر الغرافه؛ پرسپولیس در لیگ نخبگان مردود شد ویدئو | گل اول الغرافه به پرسپولیس بازجویی از ستاره اسبق بارسلونا به اتهام تجاوز کارشناس صداوسیما: در عملیات وعده صادق ۲۴۰ اسرائیلی کشته شدند فاز اول بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی ایران وارد مدار شد حج ۲۰۰ میلیون تومانی در راه است؟ شرایط جدید بازنشستگی اعلام شد + جزئیات دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی: نرخ سوخت هواپیما سال آینده ۱۱ برابر می‌شود دیدار پوتین و وزیر خارجه کره شمالی پزشکیان به باکو می‌رود صابر برزکار شرور مسلح معروف به هلاکت رسید + عکس بخشنامه عارف به کلیه دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌ها درخصوص بکارگیری جوانان، زنان و اقوام در سطوح مدیریتی رئیس سازمان نظام پرستاری: ۱۰ هزار پرستار به زودی استخدام خواهند شد‌

جزییات اولین دوره تخصصی تربیت ارزیابان ویژه طرح رتبه‌بندی معلمان

میثم لطیفی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور صبح روز شنبه ۵ شهریور در افتتاحیه اولین دوره تخصصی تربیت ارزیابان ویژه طرح رتبه‌بندی معلمان که در پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، حضور یافت.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 August 27
کد خبر: ۱۴۸۶۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: به عنوان مسئول کمیسیون مدیریت امور عمومی در دولت به همکارانم در آموزش و پرورش می‌گویم که تصویب هیچ موضوعی به اندازه تصویب طرح رتبه‌بندی در این کمیسیون طول نکشید؛ این موضوع در ۹ جلسه کمیسیون مورد بحث قرار گرفت که این اهمیت و پیچیدگی موضوع را می‌رساند.

وی ادامه داد: برای رسیدن به الگوی انجام رتبه‌بندی معلمان نشست‌های متعددی با وزرای پیشین آموزش و پرورش و استادان بنام حوزه تعلیم و تربیت برگزار کردیم و به این نتیجه رسیدیم که این طرح دو مرحله داشته باشد، مرحله استقرار از طریق ارزیابی تخصصی و مرحله استمرار و جابه‌جایی بین رتبه‌ها که طی سازوکاری در سال‌های آینده صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: هزینه‌های رتبه‌بندی اگر منجر به افزایش کیفیت تعلیم و تربیت و تعالی فرهنگ کشور شود، عین سرمایه‌گذاری است و هزینه نیست، این نگاه ما در دولت است. رئیس‌جمهور نیز در جلسه‌های هیئت دولت که این موضوع مطرح شد بر افزایش کیفیت آموزش در کشور از طریق رتبه‌بندی تأکید کردند.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با تأکید بر اینکه تلقی افزایش حقوق از رتبه‌بندی اشتباه است، گفت: رتبه‌بندی مترادف با افزایش حقوق نیست، که اگر چنین بود نیازی به برگزاری دوره‌های تربیت ارزیاب نداشتیم و رقمی به احکام اضافه می‌کردیم؛ اما هدف از رتبه‌بندی تعالی نظام تعلیم و تربیت کشور است.

دکتر لطیفی اضافه کرد: دستیابی به این هدف امروز در دستان ارزیابان است. تا امروز این وظیفه بر دوش دولت بود که این طرح را به تصویب برساند و از امروز به بعد شما ارزیابان هستید که تعیین می‌کنید رتبه‌بندی برای دولت هزینه است یا سرمایه‌گذاری و کسی می‌تواند این ارزیابی را به‌ درستی انجام دهد که خود با تمام وجود نظام تعلیم و تربیت را درک کرده باشد./شناسنامه قانون

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شقایق
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
0
0
مگه سایر ارگانها ارزیابی میشند برای افزایش حقوق ؟ پس تکلیف این تورم وحقوق اندک فرهنگیان چیست ؟
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار