۳ طلا و ۲ نقره برای ایران در کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی تاثیرات مخرب مصرف سیگار الکترونیکی بر لثه‌ها نسخه غذایی برای کبد چرب فواید فوق العاده شیر برای بدن آتش‌سوزی گسترده در بازار بزرگ شاهین‌شهر ادعای رسانه کره‌ای: دونده‌های ایرانی به اتهام تجاوز جنسی به یک زن کره‌ای دستگیر شدند جریمه ۱۵ میلیاردی پرسپولیس برای جذب فرشاد احمدزاده از سپاهان تعداد جانباختگان نشتی گاز در پالایشگاه شیراز به سه نفر رسید تعویض‌های طلایی لیگ بیست و چهارم فوتبال ایران جزییات انتخاب ملی پوشان اوزان ۸۲ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی انفجار کوره ذوب فلزات در شهرک صنعتی ایلام / مصدومیت ۲ کارگر  دعوت دانشگر، مازیار زارع و رضا جعفری به کمیته اخلاق به دلیل اظهاراتشان پس از شکست در فینال جام حذفی تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۴ سریع‌ترین دونده ایران به فینال آسیا صعود کرد ۲ کودک در دریاچه پارک جنگلی نورآباد لرستان جان باختند

صحبت‌های قالیباف درباره رتبه بندی معلمان

به گفته رئیس مجلس شورای اسلامی رتبه بندی معلمان با فراز و نشیب‌های بسیاری رو به رو بود.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 22
کد خبر: ۱۴۸۱۲۸

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان محمدباقر قالیباف در سومین روز از سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش که در سالن اجلاس سران، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهدا به ویژه شهدای معلم و دانش آموز اظهار کرد: با همه وجودم ایمان دارم که راه تحول و قوی شدن ایران عزیز ما فقط و فقط در دستان شما معلمان است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون رتبه‌بندی معلمان را با خون دل دنبال کردیم، گفت: رتبه‌بندی با فراز و نشیب‌های بسیاری روبرو بود. با حضور دولت سیزدهم کار با همه سختی‌ها پیش رفت و حالا دارد اجرایی می‌شود، اما این تنها هدف نیست و باید این فرصت را فراهم کنیم که به سمت کیفیت و عدالت آموزشی برویم.

قالیباف ادامه داد: همه قبول داریم که معیشت اولویت ماست و حتما باید برای آن تلاش کنیم. در تلاشیم به حوزه معیشت سروسامان دهیم. اولویت امروز معیشت است، اما ضرورت امروز و اولویت فردای ما، «تربیت» است. نباید در یک معامله سراسر باخت قرار بگیریم به نحوی که «تربیت» را بدهیم و «معیشت» را بگیریم. اگر از زمان و تربیت غافل شویم، نسل و نسل‌های بعدی را از دست می‌دهیم.

وی تاکید کرد که باید بدانیم اصالت در آموزش و پرورش، مدرسه و معلم است. همانطور که در مجلس شورای اسلامی، اصالت با نماینده مجلس است. رتبه‌بندی را با خون دل دنبال کردیم. رتبه‌بندی با فراز و نشیب‌های بسیاری روبه رو بود. با حضور دولت سیزدهم کار با همه سختی‌ها پیش رفت و حالا دارد اجرایی می‌شود، اما این تنها هدف نیست و باید این فرصت را فراهم کنیم که به سمت کیفیت و عدالت آموزشی برویم. نمی‌خواهم دوگانه کیفیت و عدالت آموزش ایجاد کنم و این‌ها را مقابل هم قرار دهم، بنده معتقدم این دو مکمل یکدیگر هستند./ایلنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار