ورود آشوبگران حامی جریان صدر به کاخ ریاست‌جمهوری عراق + فیلم-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

ورود آشوبگران حامی جریان صدر به کاخ ریاست‌جمهوری عراق + فیلم

به دنبال اعلام کناره گیری رهبر جریان صدر از دنیای سیاست، منابع خبری از ورود حامیان این جریان به کاخ ریاست جمهوری عراق خبر دادند. فرمانده عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد که از ساعت ۱۵ و ۳۰ به وقت محلی هر گونه تردد در بغداد ممنوع است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 August 29
کد خبر: ۱۴۸۹۵۳

به گزارش راهبرد معاصر شبکه "دجله" عراق در این باره گزارش داد که شماری از معترضان وارد ساختمان کاخ ریاست جمهوری شده‌اند و اخبار از درگیری در این منطقه حکایت دارد. پلیس علیه معترضان از ماشین های آب پاش استفاده می‌کند.

همزمان با این تظاهرات فرماندهی عملیات مشترک عراق با اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در اطراف منطقه سبز خواستار خروج فوری معترضان از این منطقه شد.

فرماندهی عملیات مشترک عراق همچنین اعلام کرد که به مسئولیتش در قبال حفظ امنیت و ثبات عراق عمل می‌کند.

نیروهای امنیتی از تظاهرکنندگان خواسته‌اند که فوراً از داخل منطقه سبز عقب نشینی کنند و تأیید کردند که آنها به بالاترین سطح خویشتنداری و رفتار برادرانه برای جلوگیری از درگیری یا ریختن خون عراقی ها پایبند هستند.

نیروهای امنیتی همچنین به مسئولیت خود برای حفاظت از نهادهای دولتی، موسسات بین‌المللی و اموال عمومی و خصوصی تاکید کردند.

آنها گفته‌اند که برخورد با تظاهرات مسالمت آمیز از طریق قانون اساسی و قوانین انجام می شود و نیروهای امنیتی وظیفه خود را برای حفظ امنیت و ثبات انجام خواهند داد./ایسنا

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار