قالیباف: هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره آرای نمایندگان از سیستم مجلس بیرون نرفته است-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

قالیباف: هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره آرای نمایندگان از سیستم مجلس بیرون نرفته است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یک نماینده مجلس گفت: شرعا مسئول حفظ آرای نمایندگان هستم و هیچگونه اطلاعاتی مبنی بر آرای نمایندگان از سیستم مجلس بیرون نرفته است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 August 31
کد خبر: ۱۴۹۱۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  محمدمهدی مفتح در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۹ شهریور) مجلس شورای اسلامی در روند رسیدگی به طرح یک فوریتی انتخاب نمایندگان در نهادها، هیأت‌ها، مجامع و شوراها با دستگاه الکترونیکی، خطاب به هیئت رئیسه مجلس گفت: چندی پیش موضوع تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه در صحن مجلس مطرح شد که پس از چند روز اسامی مخالفان این تحقیق و تفحص در رسانه‌ها منتشر شد در حالی که نباید این اتفاق می‌افتاد.

 

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این نماینده گفت: به هیچ عنوان هیچ گونه اطلاعاتی مبنی بر آرای نمایندگان از سیستم مجلس بیرون نرفته است.

 

وی تاکید کرد: بنده مسئولم که آرای نمایندگان را حفظ کنم و به طور قطع این کار را انجام داده و می‌دهم.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوع تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه مربوط به حدود ۴۰ روز قبل است، گفت: ممکن است در رسانه‌ها اسامی موافقان و مخالفان این تحقیق و تفحص منتشر شده باشد.

 

قالیباف تصریح کرد: بنده شرعا مسئولم که امنیت آرای نمایندگان اعم از آرای ورقه ای و آرای الکترونیکی را حفظ کنم و قطعاً حفظ کردم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده