ببینید/ هشدار دستگاه قضا به خریداران سکه و ارز: با احتیاط به این بازار‌ها وارد شوید سرمربی ذوب‌آهن لحظاتی بعد از دربی به بیمارستان منتقل شد آبگرمکن ۶ نفر را تا پای مرگ برد! نامه سازمان لیگ در پاسخ به استقلال؛ زمان دربی تغییر نمی‌کند تصادفات، دخانیات و استرس؛ ۳ تهدید جدی برای سلامت مردان ترکیب سپاهان و ذوب‌آهن برای دربی نصف‌جهان عوامل تأثیرگذار بر اختلالات تیروئید: تغذیه، سبک زندگی و پیشگیری اینتر رقم فروش طارمی را مشخص کرد نوشیدن چای یا سایر نوشیدنی‌های کافئین‌دار چه مزایایی دارد؟ ماتزاری به استقلال نزدیک شد واکنش سازمان انرژی اتمی به اظهارات گروسی مرکز آمار نرخ تورم در بهمن ماه را ۳۲ درصد اعلام کرد سردار معروفی: رزمایش پیامبر اعظم در سراسر کشور اجرا می‌شود پرداخت حقوق فرهنگیان با نرم‌افزار جدید دستمزد در آینده نزدیک پزشکیان: هوایی که تنفس می‌کنیم برازنده انسان‌ها نیست/ از اصلاح حمل‌ونقل عمومی در کشور حمایت می‌کنیم

آخرین مهلت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان+ آدرس سایت

معلمان تا ۲۵ شهریور برای بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی فرصت دارند و تا به امروز بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان مدارک را بارگذاری کرده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 September 13
کد خبر: ۱۵۰۵۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ رتبه‌بندی معلمان وارد فاز اجرایی شد و سامانه رتبه‌بندی معلمان به‌آدرس rtb.medu.ir فعال است و معلمان باید اطلاعات خود را در سامانه رتبه‌بندی به‌آدرس rtb.medu.ir بارگذاری کنند.

 

به گفته محسن زارعی؛ رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش تا به امروز ۷۰۰ هزار نفر از معلمان واجد شرکت در طرح رتبه‌بندی، مدارک خود را برای ارزیابی در سامانه مربوطه بارگذاری کرده‌اند، که معادل بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان مشمول شرکت در طرح رتبه‌بندی است.

 

به گفته او؛ ۸۳۰ هزار معلم در کشور شرایط شرکت در نظام رتبه‌بندی را دارند.

 

تمام معلمان که در حکم پرسنلی آنها از کلمات معادل «معلم، آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی و...» استفاده شده، امکان ورود به سامانه و تکمیل فرم‌ها را دارند.

 

طبق اعلام کارگروه رتبه‌بندی معلمان، فرصت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان تا پایان روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ تمدید شد. همچنین افرادی که ثبت نهایی کرده‎اند، اما قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند می‎‌توانند مجدد در مهلت تمدید شده نسبت به اضافه یا کم کردن اطلاعات خود اقدام کنند.

 

تمام معلمان که در حکم پرسنلی آنها از کلمات معادل «معلم، آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی و...» استفاده شده، امکان ورود به سامانه و تکمیل فرم‌ها را دارند.

 

همچنین به دلیل آنکه ممکن است برخی افراد در این مرحله به دلایل مختلف امکان ثبت و تکمیل اطلاعات را نداشته باشند، مقرر شد برای افراد جامانده از بازه زمانی اول، فوتی‌های شاغل و بازنشسته از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به بعد، نیروهای جدیدالاستخدام از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به بعد و افراد مشمول تبصره ۴ ماده ۳ آئین نامه (مهرآفرین و ...) از تاریخ ۲۵ مهر تا ۱۳ آبان ۱۴۰۱ دسترسی به سامانه رتبه‌بندی جهت ثبت و تکمیل اطلاعات فراهم شود.

 

شواهد و مدارک بارگذاری‌شده، پس از بررسی و تکمیل توسط مدیران مدارس در پرونده الکترونیکی هر فرد ثبت شده و در مرحله بعد توسط ارزیابان بررسی و براساس دستورالعمل ارزیابی و امتیازات معین می‎شود. امتیاز نهایی هر فرد براساس شیوه‌نامه اجرایی نظام رتبه‌بندی محاسبه می‎شود و ملاک آن، امتیازات خودارزیابی، مدارک و مستندات بارگذاری شده در سامانه و همچنین بررسی ارزیابان است‌که مطابق الگوهای سنجش شایستگی‎های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای انجام می‎شود.

 

طبق آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان، نیروهای فاقد کد شناسه استخدام مورد تایید سازمان اداری و استخدامی کشور، کارکنان مامور یا انتقالی به سایر دستگاه‌های اجرایی (با حفظ پست سازمانی یا بدون آن)، کارکنان مأمور به مدارس غیردولتی (به استثنای مدیران و معاونین که از آموزش و پرورش حقوق دریافت می‌کنند)، نیروهای مازاد یا در اختیار مدرسه، تمام افرادی که از بیش از یک صندوق حقوق دریافت می‌کنند، افرادی که در مرخصی بدون حقوق به سر می‌برند، افراد انتقالی به دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی و افراد مأمور به تحصیل مشمول رتبه‌بندی نیستند.

 

امتیاز زیر شایستگی‌ها «زیرمجموعه شایستگی‌های عمومی، تخصصی، حرفه‌ای و تجربه» به صورت تجمیعی محاسبه می‌شود.

 

شایستگی‌های عمومی معلمان در شاخص‌های، ارتباط و تعامل موثر.مهارت تفکر و حل مسئله.خلاقیت و تحول‌خواهی به شیوه خوداظهاری بررسی می‌شود.

 

در بخش شایستگی‌های تخصصی در عنوان پیشنهاد تولید و ساخت، دستاوردها، خلاقیت و نوآوری علمی معلمان با شاخص‌های زیر بررسی می‌شود:

طراحی و تولید نرم‌افزارهای آموزشی، تربیتی و اداری.

ساخت ابزارها و تجهیزات آموزشی، تربیتی و اداری.

ساخت وسایل کمک آموزشی، تربیتی و کمک توانبخشی.

تولید محتوا در فضای مجازی، طراحی، تولید و تدوین بسته‌های یادگیری و درسنامه.

آشنایی با ابزارها، تجهیزات و تکنیک‌های نوین.

 

برای کسب امتیاز کامل، سطح کیفی دستاورد از اهمیت بسزایی برخوردار است و ارزیاب این کیفیت را بررسی خواهد کرد.

 

پژوهش‌های مرتبط با بهبود عملکرد معلم شاخص‌های تألیف و تدوین کتب و مقالات مرتبط.

 

معلمان باید حداکثر ۵ مورد از با کیفیت‌ترین پژوهش‌ها از بین اقدام‌پژوهی، درس‌پژوهی و روایت‌پژوهی که دارای تأیدیه از مدرسه، منطقه، استان یا کشور است انتخاب و شماره نامه تأیدیه ثبت شود./گسترش نیوز

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
0
0
سلام کاش تا ۲۸شهریور تمدید میشد خیلی ها در مراسم اربعین و.....بودن