عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵ گرمای کشنده در اروپا؛ ۳ کشته در فرانسه و هشدار بی‌سابقه برای انگلیسی‌ها وضعیت آب و هوای تهران تا پایان هفته/ هوا تا چند درجه گرم‌تر می‌شود؟ زمان برگزاری آزمون‌های دانشگاه‌های کشور تغییر کرد چرا «شقایق اولیفرا» جایگزین خشخاش شد؟ تفهیم اتهام «شروع به قتل» به پدر دختران آسیب‌دیده سنندجی حکم پرستو احمدی و همراهانش صادر شد سه متهمِ ۱۹ هزار مرگ/ چرا سالانه ۲۰ هزار ایرانی جان می‌بازند؟

آب ناشتای صبحگاهی؛ آری یا خیر؟

آب ناشتای صبحگاهی؛ آری یا خیر؟ استاد علوم تغذیه گفت: با خوردن آب ناشتا در ابتدای صبح، از نظر پزشکی اتفاق خاصی در بدن نمی‌افتد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 September 18
کد خبر: ۱۵۰۹۵۵

به گزارش راهبرد معاصر، آزاده متقی، استاد علوم تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران در پاسخ به این پرسش که «آیا خوردن آب به صورت ناشتا در ابتدای صبح خواصی دارد؟‌»،بیان داشت:‌خوردن آب ناشتا در ابتدای صبح نه فایده دارد و نه ضرر.

وی ادامه داد: این موضوع به این بستگی دارد که فرد آیا میل به مصرف آب دارد یا خیر؛ چراکه با ناشتا خوردن آب یا نخوردن آب از نظر پزشکی اتفاق خاصی در بدن نمی‌افتد.

این استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران متذکر شد:‌ اگر فردی عادت به خوردن آب ناشتا دارد و تشنه است اشکالی ندارد، اما اگر نخورد نیز ایرادی ندارد./ فارس

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار