قالیباف: دشمنان قدرت و عظمت انقلاب را بهتر از ما درک کرده‌اند-راهبرد معاصر

قالیباف: دشمنان قدرت و عظمت انقلاب را بهتر از ما درک کرده‌اند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز انقلاب اسلامی و ایران عزیز ما بیش از هر زمان دیگری با قدرت و قوت در جهان می‌درخشد و امروز بنده بر این باور هستم که دشمنان این قدرت و عظمت را بهتر از ما درک کرده اند و درک کرده اند که جایگاه ایران و انقلاب اسلامی کجاست.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 04
کد خبر: ۱۵۳۱۹۵

به گزارش راهبرد معاصر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام که عصر امروز (سه شنبه) برگزار شد ضمن تسلیت شهادت امام‌حسن عسگری(ع) و تبریک آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) گفت: از همه عزیزانی که در ۵ سال گذشته ، در دوره هشتم تلاش و مجاهدت کردند تشکر می‌کنم و برای عزیزانی که امروز در جوار رحمت الهی هستند آرزوی مغفرت و آمرزش دارم و آغاز دور جدید را تبریک می‌گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز انقلاب اسلامی و ایران عزیز ما بیش از هر زمان دیگری با قدرت و قوت در جهان می درخشد و امروز بنده بر این باور هستم‌ که دشمنان این قدرت و عظمت را بهتر از ما درک کرده اند و درک کرده اند که جایگاه ایران و انقلاب اسلامی کجاست.

قالیباف ضمن تاکید بر اینکه امروز انفعال و بازدارندگی که در دشمنان کودک کش و مستکبر که در راس آن آمریکا است، بیان داشت: آنها عظمت این انقلاب و نظام‌ مبتنی بر قرآن و اهل بیت را دیده اند. هر روز قدرت و بقای این‌نظام افزایش پیدا کرد و امروز می بینیم که دشمن با یک جنگ شناختی با جنگ اقتصادی و با تمام ابزار هایی که دارد برای فاصله بین امام و امت و برای نشان دادن ضعف و ناکارآمدی نظام در اداره کشور، را به کار می‌گیرد و فاصله بین امام و امت را افزایش بدهد.

وی با تاکید بر اینکه امروز ما هستیم که گام دوم انقلاب را مبتنی بر رهنمود‌های رهبر انقلاب شکل می دهیم، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم بر جنگ شناختی غلبه پیدا کنیم باید تعارض ها و برداشت های مختلف را اصلاح کنیم.

قالیباف تاکید کرد: امروز مجمع تشخیص در دوره نهم با توجه بر سیاست ها و تاکیدات رهبری در نوع پیگیری و اولویت بندی سیاست ها و شورای عالی نظارت برای تحقق این سیاست ها نیازمند رویکرد جدی و تحرک جدید و سازوکار مناسب‌تر است‌.

رئیس مجلس با اشاره به اینکه همه باید به یک درک مشترک نسبت به مسائل کشور برسیم، اظهار داشت: اگر برداشت واحدی پیدا نکنیم بعید می‌دانم که بتوانیم هم‌افزایی ایجاد کنیم ولو اینکه هماهنگ باشیم. درک و فهم مشترک بازهم مشکلات را حل نخواهد کرد و اولویت های مشترک هم دارای اهمیت است چون ما نمی توانیم تعداد زیادی اولویت مشخص کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز در حوزه‌ مشکلات و تحقق در بحث اقتصاد نیازمند آن هستیم که نهاد های ذیربط در روش اجرا با هم به توافق برسند و کمک کنیم این اتفاق بیفتد، تصریح کرد: بار اصلی بر دوش دولت است و باید شرایط به گونه ای فراهم شود که مدیران در بخش اجرا که امین و قوی هستند در این اولویت و درک مشترک و روش اجرایی مشترک با شجاعت تصمیم بگیرند و این مشکلات را در کشور پیش ببریم.

رئیس مجلس تاکید کرد: در برنامه هفتم‌ می‌توانیم برمشکلات فائق آییم و مخصوصا در موضوعات اقتصادی باید به گونه ای عمل کنیم‌ که شرمنده مردم نباشیم و به گونه ای عمل کنیم که رضایت مردم و رهبری راکسب کنیم .و اینطور نباشد که در پایان مسئولیت، رهبر انقلاب بگویند کار هایی از دوره های قبل مانده است‌ و مردم راضی نباشند./ برنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده