پرداخت عیدی به معلمان در اعیاد پیش‌رو صحت دارد؟ هشدار نسبت به وزش باد شدید و رگبار در تهران/ پیش‌بینی کاهش دما تا ۱۱ درجه مینو محرز: بیماری مرس خطرناک‌تر از کرونا است و میزان مرگ آن بیش از ۶۰ درصد است آغاز فعالیت سامانه بارشی و کاهش دمای هوا در برخی استان‌ها جزئیات فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران در ۱۴ و ۱۵ خرداد جاده چالوس از ساعت ۱۰ یکطرفه می‌شود ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های گلستان طعمه آتش شد بازداشت اعضای باند قاچاق ۲۱ هزار گوشی تلفن همراه در بوشهر اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور‌های پرتردد کشور از ۱۳ تا ۱۷ خرداد سخنگوی شهرداری تهران: قطع درختان چیتگر و سرخه‌حصار به دلیل آفت‌زدایی و تنش‌های آبی در سال‌های گذشته است کاهش محسوس دمای تهران از چهارشنبه تشدید بارش در ۵ استان/ احتمال وقوع سیل ابتلای مادر به سرخجه می‌تواند سبب سقط جنین شود شهادت مأمور انتظامی در خوزستان سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: سوالات امتحان نهایی قابل لو رفتن نیست/ اگر کسی مدرکی دارد، برای بررسی ارائه کند

لزوم راه‌اندازی فروش آنلاین میوه در میادین میوه‌ و‌ تره‌بار

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران بر ایجاد درگاه فروش آنلاین میوه با کیفیت و مقرون به صرفه تاکید کرد .
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 26
کد خبر: ۱۵۶۱۹۱

به گزارش راهبرد معاصر، میثم مظفر رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران از سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بازدید کرد و در جمع شورای معاونین این سازمان خواستار اجرای ایده های تحولی در این دوره مدیریتی شد.

در ابتدای این جلسه ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان گزارش مدونی از عملکرد گذشته و برنامه های پیش روی این سازمان ارائه کرد.

میثم مظفر عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از عزم جدی این سازمان در زمینه توسعه کمی شبکه عرضه و توزیع و احداث بازارهای میوه و تره بار جدید در سطح مناطق و محلات شهر تهران، به وجوه خاص این سازمان مانند؛ نقش محوری این سازمان در تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز خانوارها، تعاملات فزاینده بین دستگاهی این سازمان، صنفی بودن نوع کار این سازمان و نقش خاص این سازمان در رضایتمندی شهروندان اشاره کرد.

وی با تاکید بر ضرورت هوشمند سازی خدمات و ایجاد MIS سازمانی بیان کرد: ایجاد درگاه فروش آنلاین میوه با کیفیت و مقرون به صرفه می‌تواند در ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان کمک بسزائی داشته باشد.

ری برندینگ میادین میوه تره بار و ایجاد نمایندگی‌های کشوری با استراتژی فرانچایز، ایجاد منطقه خاص تجاری گمرکی با همکاری دولت و مجلس و وضع قوانین خاص تسهیلگری صادرات و واردات در محوطه میدان میوه تره بار مرکزی با احداث زیرساخت های فنی لازم و ... از جمله ایده هایی بود که رئیس کمیته بودجه شورا در این بازدید مطرح کرد.

در ادامه مظفر پیشنهاد داد: از طریق اعمال رویکرد شهروند بازرس می‌بایست درگاه نظرخواهی و نظارت شهروندی را فعال کرد و نسبت به رتبه بندی و بنچ مارک غرفه داران و بهره برداران میادین میوه و تره بار سطح شهر اقدام کرد و زمینه ایجاد باشگاه مشتریان و اختصاص اعتبارات و امتیازات مشتریان را میسر کرد.

توجه به زنجیره تامین تا شبکه توزیع از دیگر نکات تبیین شده توسط رئیس کمیته بودجه بود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده