اولین ربات انسان‌نمای طبل‌زن دنیا را بشناسید توزیع دارو در موکب‌های مرز مهران ممنوع شد جزئیات انسداد مسیر‌های تونل توحید برای امشب دادستان تهران: شرکت‌های هواپیمایی مسئول تخلف در زمینه قیمت بلیت هستند هشدار سطح نارنجی برای سه استان شرقی کشور/ آماده باش کامل دستگاه‌های امدادی و خدماتی باستان‌شناسان به «قدیمی‌ترین سکونت‌گاه انسان در ایران» بازگشتند مهلت ۱۵ روزه دادستانی برای ساماندهی کالا‌های خطرناک دستگیری ۱۰ نفر از عاملان نزاع مسلحانه تربت‌حیدریه بازداشت جیب‌بر‌های زن پاکستانی توسط پلیس ایران/ زوار مراقب جیب‌بر‌ها باشند تخلف دو شرکت بزرگ توزیع برنج محرز شد شهادت محیط‌بان پارک ملی گلستان در درگیری با شکارچیان غیرمجاز انتشار تصویر جاسوس موساد که امروز اعدام شد/ روزبه وادی که بود؟ ماجرای مشکل حقوقی املاک آموزش و پرورش چیست؟ گرمازدگی باعث آسیب به اندام‌های حیاتی می‌شود محرومیت ۵۰ درصد موالید کشور از شیر مادر کشف ۳ ریزپرنده و کلت جنگی از سوداگر مرگ در پیشوا

لزوم راه‌اندازی فروش آنلاین میوه در میادین میوه‌ و‌ تره‌بار

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران بر ایجاد درگاه فروش آنلاین میوه با کیفیت و مقرون به صرفه تاکید کرد .
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 26
کد خبر: ۱۵۶۱۹۱

به گزارش راهبرد معاصر، میثم مظفر رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران از سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بازدید کرد و در جمع شورای معاونین این سازمان خواستار اجرای ایده های تحولی در این دوره مدیریتی شد.

در ابتدای این جلسه ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان گزارش مدونی از عملکرد گذشته و برنامه های پیش روی این سازمان ارائه کرد.

میثم مظفر عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از عزم جدی این سازمان در زمینه توسعه کمی شبکه عرضه و توزیع و احداث بازارهای میوه و تره بار جدید در سطح مناطق و محلات شهر تهران، به وجوه خاص این سازمان مانند؛ نقش محوری این سازمان در تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز خانوارها، تعاملات فزاینده بین دستگاهی این سازمان، صنفی بودن نوع کار این سازمان و نقش خاص این سازمان در رضایتمندی شهروندان اشاره کرد.

وی با تاکید بر ضرورت هوشمند سازی خدمات و ایجاد MIS سازمانی بیان کرد: ایجاد درگاه فروش آنلاین میوه با کیفیت و مقرون به صرفه می‌تواند در ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان کمک بسزائی داشته باشد.

ری برندینگ میادین میوه تره بار و ایجاد نمایندگی‌های کشوری با استراتژی فرانچایز، ایجاد منطقه خاص تجاری گمرکی با همکاری دولت و مجلس و وضع قوانین خاص تسهیلگری صادرات و واردات در محوطه میدان میوه تره بار مرکزی با احداث زیرساخت های فنی لازم و ... از جمله ایده هایی بود که رئیس کمیته بودجه شورا در این بازدید مطرح کرد.

در ادامه مظفر پیشنهاد داد: از طریق اعمال رویکرد شهروند بازرس می‌بایست درگاه نظرخواهی و نظارت شهروندی را فعال کرد و نسبت به رتبه بندی و بنچ مارک غرفه داران و بهره برداران میادین میوه و تره بار سطح شهر اقدام کرد و زمینه ایجاد باشگاه مشتریان و اختصاص اعتبارات و امتیازات مشتریان را میسر کرد.

توجه به زنجیره تامین تا شبکه توزیع از دیگر نکات تبیین شده توسط رئیس کمیته بودجه بود./ فارس

ارسال نظر