۶ واحد نیروگاهی فردا با حضور رئیس‌جمهور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

۶ واحد نیروگاهی فردا با حضور رئیس‌جمهور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

شش واحد نیروگاه حرارتی از فردا و با حضور رئیس‌جمهور به شبکه سراسری برق اضافه می‌شوند که ظرفیت تولید برق کشور را هزار و ۲۶ مگاوات افزایش خواهند داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۶ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 26
کد خبر: ۱۵۶۲۶۳

به گزارش راهبرد معاصر، این شش واحد عبارتند از دو واحد گازی نیروگاه آریان در زنجان، واحد بخار نیروگاه‌های فردوسی مشهد، هریس آذربایجان‌ شرقی، جهرم فارس و ارومیه آذربایجان‌ غربی که به‌صورت ارتباط تصویری به بهره‌برداری خواهند رسید.

برای ساخت واحدهای نیروگاهی جدید ۶۵۱ میلیون یورو سرمایه‌گذاری صورت گرفته است و در مدت زمان ساخت آنها برای دو هزار و ۸۰۰ نفر به‌طور مستقیم و ۶ هزار و ۸۰۰ نفر هم به‌طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

همچنین افتتاح چهار واحد بخار یاد شده سالانه بیش از یک میلیارد متر مکعب صرفه‌جویی در مصرف سوخت را به همراه خواهد داشت.

دولت سیزدهم با افزایش شش هزار مگاواتی تولید برق در طول یک‌سال اخیر، رکورد افزایش ظرفیت تولید برق طی یک‌سال را بر جای گذاشته است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار