مشاور امنیت داخلی اسرائیل استعفا داد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

مشاور امنیت داخلی اسرائیل استعفا داد

«ایال خولاتاه» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز پس از اعلان نتایج انتخابات ۲۵ کنست و کنار رفتن کابینه یائیر لاپید از سمت خود استعفا داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 05
کد خبر: ۱۵۷۵۸۰

به گزارش راهبرد معاصر، همزمان با اعلان نتایج انتخابات کنست و کنار رفتن کابینه یائیر لاپید نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی، منابع رسانه‌ای در سرزمین‌های اشغالی از استعفای «ایال خولاتاه»، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.

خولاتاه در جولای 2021 پس از کنار رفتن «مائیر بن شبات» مشاور پیشین امنیت داخلی اسرائیل که مسئولیت پیشبرد روند عادی‌سازی روابط تل‌آویو با کشورهای عربی را عهده‌دار بود، به این عنوان منصوب شده بود.

گمانه‌زنی‌ها از 2گزینه احتمالی «یان درمر» سفیر سابق رژیم صهیونیستی در آمریکا و «ایال ضمیر» معاون اسبق رئیس ستادکل ارتش اسرائیل به‌عنوان 2گزینه مدنظر نتانیاهو برای جانشینی خولاتاه نام برده می‌شود.

انتخابات پارلمانی کنست رژیم صهیونیستی در 1 نوامبر با پیروزی جناح راستگرا به‌رهبری بنیامین نتانیاهو و شکست ائتلاف چپ ـ میانه‌رو به‌رهبری یائیر لاپید همراه شد. ائتلاف تحت رهبری نتانیاهو موفق شده است در این انتخابات 64 کرسی انتخابات را از آن خود سازد تا بدین شکل مسیر همواری را برای تشکیل کابینه جدید اسرائیل پیشِ‌روی خود داشته باشد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار