تحریم‌های جدید کانادا علیه ۳۳ شهروند روسیه-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

تحریم‌های جدید کانادا علیه ۳۳ شهروند روسیه

دولت نخست‌وزیر کانادا امروز (دوشنبه) اعلام کرد ۳۳ تن دیگر از شهروندان روسیه را تحریم می‌کند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۲ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 14
کد خبر: ۱۵۹۲۲۶

به گزارش راهبرد معاصر دفتر جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت این کشور ضمن تحریم ۲۳ شهروند روسیه، یک بسته کمک نظامی اضافی به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار برای حمایت از ارتش اوکراین اختصاص داده است.

براساس گزارش گلوبال نیوز این بیانیه در حالی منتشر شده است که ترودو برای شرکت در نشست کشور‌های گروه ۲۰ در بالی اندونزی به سر می‌برد.

دفتر ترودو در بیانیه خود آورده است که کمک‌های نظامی شامل تجهیزات ارتباطی، سوخت و تجهیزات پزشکی خواهد بود. اوتاوا از زمان شروع جنگ روسیه و اوکراین متعهد شده است در سال جاری حدود ۳.۴ میلیارد دلار به کی‌یف کمک کند.

در بیانیه دفتر نخست وزیری کانادا اعلام شده است که دولت این کشور ۲۳ شهروند روسیه شامل مقامات قضایی امنیتی این کشور و همچنین افسران پلیس و مقامات زندان را تحریم کرده است.

اتاوا مدعی است که این افراد در نقض فاحش و سیستماتیک حقوق بشر علیه رهبران مخالف روسیه دست داشته اند./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار