به گزارش راهبرد معاصر، محسن منصوری معاون اجرایی رئیسجمهور و سرپرست نهاد ریاستجمهوری با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری در جریان روند خدمترسانی این مرکز به مراجعات مردمی و همچنین نحوه پیگیری نامههای مردمی به رئیسجمهور در سفرهای استانی قرار گرفت.
معاون اجرایی رئیسجمهور در این بازدید، گفت: مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری یکی از مهمترین مراکز نهاد است از این جهت که با مردم مواجهه مستقیم دارد و ملت عزیز امید بستند که مشکلاتشان به واسطه مراجعه به این مرکز حل شود و دولت سیزدهم اهل حل مسئله است.
سرپرست نهاد ریاستجمهوری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند افتخار دولت سیزدهم این است که امید و اعتماد به مجموعه نظام را بین مردم ارتقا داد؛ این سرمایه ما است و روز به روز باید تقویت شود.
منصوری افزود: یکی از ابزارهای کلیدی افزایش امید بین مردم، مرکز ارتباطات مردمی است.
وی با بیان اینکه در برخی دولتهای قبل یکی از مشکلاتی که داشتیم این بوده که مسئله حمل شده، اما حل نشده افزود: در دولت سیزدهم و علیرغم محدودیتها، خودمان مسئله مردم را شناسایی و تا جای امکان حل میکنیم.
معاون اجرایی رئیسجمهور در پایان با تأکید بر آمادگی برای پشتیبانی و حمایت مادی و معنوی از مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری، دستوراتی برای افزایش کیفیت خدمترسانی صادر کرد./ فارس