معاون رئیس‌جمهور: دولت سیزدهم اهل حل مسئله است-راهبرد معاصر
عارف: راهبرد دولت این است که اصلاح قیمت‌ها به سه دهک پایین جامعه آسیبی نرساند سکینه سادات پاد، دستیار رئیس‌جمهور از سمت خود کنار رفت؟ هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا مشخص شدند جمعی از مداحان اهل بیت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند علم‌الهدی: اول باید دین مردم را مدیریت کنیم و بعد دنیای آنان را پیام توئیتری پزشکیان به السیسی خطیب نماز جمعه تهران: بسترسازان نابودی زیرساخت‌های سوریه پاسخگوی امت اسلامی باشند الحاق شناور‌های بسیار پیچیده و تسلیحات ویژه به نیروی دریایی ارتش فرمانده سپاه خراسان‌جنوبی: آخرین نفری که خط مقدم نبرد با تکفیری‌ها در سوریه را ترک کرد یک پاسدار بود /برای ارتش سوریه جهاد معنایی نداشت ادای احترام فرمانده کل سپاه پاسداران به مقام شهید سلیمانی لاریجانی: یکی از راهبرد‌های دشمن این است که القاء کند همه خسته هستند و نباید به مردم کاری داشت ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی تا بهمن‌ماه تغییر کرد+ جزئیات نماینده مجلس: حتی فقیرترین کشور‌های آفریقایی هم این حد از کاهش ارزش پول را ندارند وزرای کار و دادگستری وارد شیراز شدند عملیات مشترک مرزبانان ایران و عراق در مقابله با سلاح‌های غیرمجاز

معاون رئیس‌جمهور: دولت سیزدهم اهل حل مسئله است

منصوری گفت: مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری یکی از مهم‌ترین مراکز نهاد است و ملت عزیز امید بستند که مشکلات‌شان به واسطه مراجعه به این مرکز حل شود و دولت سیزدهم اهل حل مسئله است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 16
کد خبر: ۱۵۹۵۴۱

به گزارش راهبرد معاصر، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری در جریان روند خدمت‌رسانی این مرکز به مراجعات مردمی و همچنین نحوه پیگیری نامه‌های مردمی به رئیس‌جمهور در سفرهای استانی قرار گرفت.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در این بازدید، گفت: مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری یکی از  مهم‌ترین مراکز نهاد است از این جهت که با مردم مواجهه مستقیم دارد و ملت عزیز امید بستند که مشکلات‌شان به واسطه مراجعه به این مرکز حل شود و دولت سیزدهم اهل حل مسئله است.

سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند افتخار دولت سیزدهم این است که امید و اعتماد به مجموعه نظام را بین مردم ارتقا داد؛ این سرمایه ما است و روز به روز باید تقویت شود.

منصوری افزود: یکی از ابزارهای کلیدی  افزایش امید بین مردم، مرکز ارتباطات مردمی است.

وی با بیان اینکه در برخی دولت‌های قبل  یکی از مشکلاتی که داشتیم این بوده که مسئله حمل شده، اما حل نشده افزود: در دولت سیزدهم و علی‌رغم محدودیت‌ها، خودمان مسئله مردم را شناسایی و تا جای امکان حل می‌کنیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در پایان با تأکید بر آمادگی برای پشتیبانی و حمایت مادی و معنوی از  مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری، دستوراتی برای افزایش کیفیت خدمت‌رسانی صادر کرد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده