اعلام ساعت کاری جدید ادارات زمستان ۱۴۰۴ + جزئیات تصویب آیین‌نامه جبران قدرت خرید اقشار متوسط و کم‌درآمد جامعه تصویب سه آیین‌نامه مهم در دولت / از خدمات سلامت اتباع تا جبران خسارات حوادث طبیعی وزیر دفاع: آمریکا و ایران در تعارض ذاتی با یکدیگر قرار دارند / تنها کشوری که پاسخ دندان‌شکن به اسرائیل  داد، ایران بود سرلشکر موسوی: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در آمادگی کامل اطلاعاتی و عملیاتی قرار دارند مهاجرانی: امروز کشور نه از سیمکارت سفید بلکه از کاهش سرمایه اجتماعی ضربه می‌خورد ضربه کاری اطلاعات به ضدانقلاب/ ۳ عضو دیگر شبکه ضدامنیتی "شکار مزدور" بازداشت شدند شلیک همزمان موشک‌های بالستیک و کروز سپاه در رزمایش اقتدار سخنگوی دولت: تاریخ دقیق اجرای اصلاح قیمت بنزین نهایی نشده است خاتمی: ملت ایران ذلت‌پذیر نیست/ بسیج یک فرهنگ است حمایت دولت از راه‌آهن حومه‌ای تهران واکنش تهران به ادعاهای بی‌اساس درباره جزایر ایرانی پزشکیان: هیچ طرح آبی بدون نظر دانشگاه‌ها اجرا نمی‌شود / تصمیم عجولانه یعنی تخریب محیط‌زیست سرلشکر پاکپور: مادران و همسران شهدا الگویی ماندگار برای نسل‌های آینده هستند آغاز رزمایش نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس

معاون رئیس‌جمهور: دولت سیزدهم اهل حل مسئله است

منصوری گفت: مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری یکی از مهم‌ترین مراکز نهاد است و ملت عزیز امید بستند که مشکلات‌شان به واسطه مراجعه به این مرکز حل شود و دولت سیزدهم اهل حل مسئله است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 16
کد خبر: ۱۵۹۵۴۱

به گزارش راهبرد معاصر، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری در جریان روند خدمت‌رسانی این مرکز به مراجعات مردمی و همچنین نحوه پیگیری نامه‌های مردمی به رئیس‌جمهور در سفرهای استانی قرار گرفت.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در این بازدید، گفت: مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری یکی از  مهم‌ترین مراکز نهاد است از این جهت که با مردم مواجهه مستقیم دارد و ملت عزیز امید بستند که مشکلات‌شان به واسطه مراجعه به این مرکز حل شود و دولت سیزدهم اهل حل مسئله است.

سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند افتخار دولت سیزدهم این است که امید و اعتماد به مجموعه نظام را بین مردم ارتقا داد؛ این سرمایه ما است و روز به روز باید تقویت شود.

منصوری افزود: یکی از ابزارهای کلیدی  افزایش امید بین مردم، مرکز ارتباطات مردمی است.

وی با بیان اینکه در برخی دولت‌های قبل  یکی از مشکلاتی که داشتیم این بوده که مسئله حمل شده، اما حل نشده افزود: در دولت سیزدهم و علی‌رغم محدودیت‌ها، خودمان مسئله مردم را شناسایی و تا جای امکان حل می‌کنیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در پایان با تأکید بر آمادگی برای پشتیبانی و حمایت مادی و معنوی از  مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری، دستوراتی برای افزایش کیفیت خدمت‌رسانی صادر کرد./ فارس

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار