کلاهبرداری ۴۰ هزار دلاری با وعده‌ها اغوا کننده در بازار رمزارز‌ها هشدار رگبار و رعد و برق در نیمه شمالی تهران فرد مدعی نفوذ در ادارات دولتی و دادگستری ایذه دستگیر شد شلیک پلیس تهران به شرور خطرناک محله دیلمان تغییر روش ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع در مدارس ایران + جزئیات  تراز نیروی انسانی آموزش و پرورش تغییر می‌کند/ تخصیص ۷۰ درصد اعتبار سرانه مدارس شبانه‌روزی راهکار‌های حقوقی محاکمه رژیم صهیونیستی در مراجع بین‌المللی هواشناسی ایران ۱۴۰۴/۴/۲۹؛ هشدار نارنجی گرما در ۲۲ استان آموزش و پرورش: پلیس فتا انتشار زودهنگام سؤالات آزمون سمپاد را رد کرد قوه قضاییه: هیچ اتفاق جدیدی در پرونده تتلو رخ نداده است تولید داروی خوراکی ضدسرطان از مهرماه استرداد جاعل و کلاهبردار ۱۱ هزار میلیاردی به کشور هواشناسی ایران ۱۴۰۴/۴/۲۸؛ موج گرما در راه ایران حکم اعدام سه متجاوز به عنف در گرگان اجرا شد اطلاعیه آموزش و پرورش درباره ادعای تقلب در آزمون مدارس سمپاد

مزایای طرح حمایت از مشاغل اینترنتی

صاحب یک کسب‌و‌کار در فضای مجازی با اشاره به بسته حمایتی دولت از کسب‌و کارهای اینترنتی، می‌گوید: فراهم کردن امکان رقابت کسب‌و‌کارهای خرد و کوچک با کسب و کارهای بزرگ اینترنتی یکی از نکات برجسته این طرح است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - 2022 November 23
کد خبر: ۱۶۰۴۶۴

به گزارش راهبرد معاصر،‌ اخیرا آیین نامه حمایت دولت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال در کارگروه اقتصاد دیجیتال دولت به تصویب رسیده است. 

 

در حال حاضر، فاز نخست اجرای این آیین نامه با فراخوان شناسایی سکوهایی که امکان میزبانی کسب و کارهای اینترنتی را دارند، آغاز شده است.

 

بهزاد راستی، صاحب یک کسب و کار در فضای مجازی که برای حضور در پلتفرم های داخلی آماده شده است، درباره بسته حمایتی دولت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال، معتقد است: فراهم کردن امکان رقابت کسب و کارهای خرد و کوچک با کسب و کارهای بزرگ اینترنتی یکی از نکات برجسته این طرح است.

 

وی توضیح داد: در شرایط قبلی، همان طور که متخصصان و کارشناسان امر اشاره می کردند، بیشترین فروش رسمی اینترنتی از طریق چند فروشگاه بزرگ مطرح انجام می شود که در این بین یک فروشگاه با فاصله از رقبا بیشترین سهم را در بازار دارد. به تعبیر دیگر، بیشترین بازار فروش اینترنتی در ایران در اختیار یک شرکت است.

 

این فعال خرد اقتصاد دیجیتال ادامه داد: در عین حال در همین شرایط، به گفته کارشناسان، بزرگترین رقیب این بازار رسمی در ایران، شبکه اجتماعی خارجی اینستاگرام بود. یعنی پس از یک فروشگاه اینترنتی ایرانی، بیشترین سهم بازار فروش اینترنتی را مجموع کسب وکارهای خرد در اینستاگرام تشکیل می دادند.

 

وی گفت: این آیین نامه سعی دارد که به نوعی با یکپارچه کردن بستر فعالیت کسب و کارهای کوچک و فراهم کردن امکانات لازم برای رشد و توسعه آنها، کسب و کارهای خرد را در برابر رقبای بزرگ بازار تقویت کند.

 

راستی گفت: امید می رود با این ایده، انحصار خرید و فروش اینترنتی در بازار هم شکسته شود./ فارس

ارسال نظر