هفته آینده درباره زمان برگزاری کنکور تصمیم‌گیری می‌شود دستگیری عامل موساد در مترو تهران هشدار باران‌های شدید موسمی به ۶ استان / شهروندان در خطر سیل و صاعقه و باد شدید طرح ترافیک در پایتخت از فردا اجرا می‌شود تامین اجتماعی: آگهی‌های خرید سابقه بیمه‌ای کلاهبرداری است تمدید مهلت ثبت‌نام فرهنگیان در سامانه نقل و انتقال + توضیحات سخنگوی وزارت آموزش و پرورش آمار رسمی شهدای حمله اسرائیل به زندان اوین اعلام شد + جزئیات ۳ روز رگبار باران و رعد و برق در نوار شمالی و ۲ استان دیگر / خیزش گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور اورژانس تهران نیرو جذب می‌کند + شرایط پنجمین امدادگر هلال احمر به شهادت رسید پیکر شهید طهرانچی و همسرش در حرم عبدالعظیم آرام گرفت بازسازی بافت پیچیده گوش موش‌ها با فعال‌سازی یک کد ژنتیکی باستانی دادستان کل کشور: اتباع غیرمجاز باید هرچه سریع‌تر کشور را ترک کنند بازگشت ساعات کاری میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار به قبل حریق عمدی دو دستگاه تریلی توسط مخلان نظم و امنیت در لاشار

مزایای طرح حمایت از مشاغل اینترنتی

صاحب یک کسب‌و‌کار در فضای مجازی با اشاره به بسته حمایتی دولت از کسب‌و کارهای اینترنتی، می‌گوید: فراهم کردن امکان رقابت کسب‌و‌کارهای خرد و کوچک با کسب و کارهای بزرگ اینترنتی یکی از نکات برجسته این طرح است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - 2022 November 23
کد خبر: ۱۶۰۴۶۴

به گزارش راهبرد معاصر،‌ اخیرا آیین نامه حمایت دولت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال در کارگروه اقتصاد دیجیتال دولت به تصویب رسیده است. 

 

در حال حاضر، فاز نخست اجرای این آیین نامه با فراخوان شناسایی سکوهایی که امکان میزبانی کسب و کارهای اینترنتی را دارند، آغاز شده است.

 

بهزاد راستی، صاحب یک کسب و کار در فضای مجازی که برای حضور در پلتفرم های داخلی آماده شده است، درباره بسته حمایتی دولت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال، معتقد است: فراهم کردن امکان رقابت کسب و کارهای خرد و کوچک با کسب و کارهای بزرگ اینترنتی یکی از نکات برجسته این طرح است.

 

وی توضیح داد: در شرایط قبلی، همان طور که متخصصان و کارشناسان امر اشاره می کردند، بیشترین فروش رسمی اینترنتی از طریق چند فروشگاه بزرگ مطرح انجام می شود که در این بین یک فروشگاه با فاصله از رقبا بیشترین سهم را در بازار دارد. به تعبیر دیگر، بیشترین بازار فروش اینترنتی در ایران در اختیار یک شرکت است.

 

این فعال خرد اقتصاد دیجیتال ادامه داد: در عین حال در همین شرایط، به گفته کارشناسان، بزرگترین رقیب این بازار رسمی در ایران، شبکه اجتماعی خارجی اینستاگرام بود. یعنی پس از یک فروشگاه اینترنتی ایرانی، بیشترین سهم بازار فروش اینترنتی را مجموع کسب وکارهای خرد در اینستاگرام تشکیل می دادند.

 

وی گفت: این آیین نامه سعی دارد که به نوعی با یکپارچه کردن بستر فعالیت کسب و کارهای کوچک و فراهم کردن امکانات لازم برای رشد و توسعه آنها، کسب و کارهای خرد را در برابر رقبای بزرگ بازار تقویت کند.

 

راستی گفت: امید می رود با این ایده، انحصار خرید و فروش اینترنتی در بازار هم شکسته شود./ فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار