نئاندرتال‌ها به خدا اعتقاد داشتند؟ کنترل نسبی آتش‌سوزی در جنگل‌های حفاظت‌شده «الیت» ابطال آنی معاینه فنی خودرو‌های فاقد صلاحیت در معابر تهران معاون وزیر بهداشت: ۸۰ درصد جانباختگان سوانح رانندگی کمتر از ۵۰ سال دارند نظر آموزش و پرورش پیرامون تعطیلی مدارس در هوای آلوده فرماندار کردکوی: ۳۰۰۰ متر از جنگل‌های درازنو درگیر آتش است / درخواست بالگرد دادیم هوای تهران در مرز هشدار بنفش/ شهر ری با شاخص ۲۸۱ آلوده‌ترین نقطه مهار آتش الیت با ۱۱۵ عملیات بالگرد‌ها و ۱۳ پرواز ایلیوشین مدارس استان البرز غیر حضوری شد شاخص آلودگی شهر تهران از۲۰۰ عبور کرد و وارد محدوده بسیار ناسالم شد خودرو‌های متخلف طرح زوج و فرد تا ساعت ۱۸ توقیف می‌شوند + جزئیات جریمه‌ها آخرین وضعیت آتش سوزی در جنگل‌های الیت ورود دادستانی به آتش سوزی جنگل‌های الیت/ سهل انگاری منابع طبیعی و محیط زیست؟ هشدار بهداشتی: آنفلوانزای نوع A بسیار شدید در راه است! فوری/ آلودگی هوا، مدارس تهران و ادارات ۳ و ۴ آذرماه در وضعیت تعطیلی اضطراری قرار داد دستگیری شرور فضای مجازی در شهرک مسعودیه تهران

ایتا وصل شد

دسترسی کاربران به پیام‌رسان «ایتا» که از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد جمعه دوم خرداد به دلیل انجام عملیات نگهداری در مرکز داده میزبان این سرویس قطع شده بود، لحظاتی پیش به صورت کامل برقرار شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۴ - 2025 May 23
کد خبر: ۲۷۸۸۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ دسترسی کاربران به پیام‌رسان «ایتا» که از ساعت 00:00 بامداد جمعه دوم خرداد به دلیل انجام عملیات نگهداری در مرکز داده میزبان این سرویس قطع شده بود، مجدداً برقرار شد.

براساس اطلاعیه‌ای که پیش‌تر در صفحه رسمی این پیام‌رسان منتشر شده بود، قرار بود این عملیات حداکثر تا ساعت 9 صبح به پایان برسد و دسترسی کاربران پس از آن به حالت عادی بازگردد؛ با این حال، اتصال مجدد ایتا با تأخیر چند ساعته نسبت به وعده قبلی انجام شد.

در مجموع، کاربران ایتا حدود 14 ساعت از دسترسی به این سرویس محروم بودند؛ اتفاقی که به گفته مسئولان این پیام‌رسان، به دلیل «طولانی‌تر شدن زمان عملیات ارتقای زیرساخت‌های تأمین برق» در مرکز داده رخ داده است.

حسین قائمی، مدیر روابط عمومی ایتا در صفحه ویراستی خود نوشت:

«پیرو اطلاع‌رسانی قبلی، به دلیل عملیات نگهداری و ارتقای زیرساخت‌های تأمین برق در مرکز داده، ارتباط کاربران از بامداد امروز قطع شد. متأسفانه عملیات در مرکز داده چند ساعت بیش از زمان اعلام‌شده به طول انجامید. تلاش تیم‌های فنی ایتا برای راه‌اندازی مجدد سرویس‌ها بدون وقفه ادامه دارد و ان‌شاء‌الله در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارتباط کاربران برقرار خواهد شد. بابت این تأخیر صمیمانه از کاربران عزیز عذرخواهی می‌کنیم.»

در این میان، پیام‌رسان «بله» که از همان مرکز داده میزبانی می‌شود، ساعات پیش به حالت عادی بازگشته بود و کاربران آن از چند ساعت پیش مجدداً به خدمات این پلتفرم دسترسی پیدا کرده بودند./تسنیم

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار