قوه قضاییه: هیچ اتفاق جدیدی در پرونده تتلو رخ نداده است تولید داروی خوراکی ضدسرطان از مهرماه استرداد جاعل و کلاهبردار ۱۱ هزار میلیاردی به کشور هواشناسی ایران ۱۴۰۴/۴/۲۸؛ موج گرما در راه ایران حکم اعدام سه متجاوز به عنف در گرگان اجرا شد اطلاعیه آموزش و پرورش درباره ادعای تقلب در آزمون مدارس سمپاد آخرین وضعیت اختلالات GPS در تهران و دیگر نقاط کشور اتهام تجاوز به ۸ زن در پرونده «کیوان» / شیما قوشه، وکیل: متهم با قرار وثیقه ۲۰ میلیارد تومانی آزاد است دریافت یارانه برای مرد تاجر ۲ میلیارد تومان تمام شد! وزیر علوم: ۸۵ درصد داوطلبان بدون کنکور وارد دانشگاه‌ها می‌شوند/ به سمت حذف کنکور می‌رویم ویروس گوارشی جدید در راه است؟ وزیر آموزش و پرورش: از میان ۹۰۰ هزار شرکت کننده مرحله اول کنکور، ۵۰۰ هزار نفر داوطلب دانشگاه فرهنگیان بودند/ ۷۲ هزار نفر وارد مرحله ارزیابی تکمیلی شدند آلمان موفق به ساخت ماده‌ای شد که تا به امروز وجود نداشت آغاز به کار رسمی تاکسی اینترنتی تهران؛ به زودی ممنوعیت عمل جراحی زیبایی توسط پزشکان عمومی برداشته شد

ایتا وصل شد

دسترسی کاربران به پیام‌رسان «ایتا» که از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد جمعه دوم خرداد به دلیل انجام عملیات نگهداری در مرکز داده میزبان این سرویس قطع شده بود، لحظاتی پیش به صورت کامل برقرار شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۴ - 2025 May 23
کد خبر: ۲۷۸۸۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ دسترسی کاربران به پیام‌رسان «ایتا» که از ساعت 00:00 بامداد جمعه دوم خرداد به دلیل انجام عملیات نگهداری در مرکز داده میزبان این سرویس قطع شده بود، مجدداً برقرار شد.

براساس اطلاعیه‌ای که پیش‌تر در صفحه رسمی این پیام‌رسان منتشر شده بود، قرار بود این عملیات حداکثر تا ساعت 9 صبح به پایان برسد و دسترسی کاربران پس از آن به حالت عادی بازگردد؛ با این حال، اتصال مجدد ایتا با تأخیر چند ساعته نسبت به وعده قبلی انجام شد.

در مجموع، کاربران ایتا حدود 14 ساعت از دسترسی به این سرویس محروم بودند؛ اتفاقی که به گفته مسئولان این پیام‌رسان، به دلیل «طولانی‌تر شدن زمان عملیات ارتقای زیرساخت‌های تأمین برق» در مرکز داده رخ داده است.

حسین قائمی، مدیر روابط عمومی ایتا در صفحه ویراستی خود نوشت:

«پیرو اطلاع‌رسانی قبلی، به دلیل عملیات نگهداری و ارتقای زیرساخت‌های تأمین برق در مرکز داده، ارتباط کاربران از بامداد امروز قطع شد. متأسفانه عملیات در مرکز داده چند ساعت بیش از زمان اعلام‌شده به طول انجامید. تلاش تیم‌های فنی ایتا برای راه‌اندازی مجدد سرویس‌ها بدون وقفه ادامه دارد و ان‌شاء‌الله در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارتباط کاربران برقرار خواهد شد. بابت این تأخیر صمیمانه از کاربران عزیز عذرخواهی می‌کنیم.»

در این میان، پیام‌رسان «بله» که از همان مرکز داده میزبانی می‌شود، ساعات پیش به حالت عادی بازگشته بود و کاربران آن از چند ساعت پیش مجدداً به خدمات این پلتفرم دسترسی پیدا کرده بودند./تسنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار