سفیر ایران در بلاروس: روابط تهران و مینسک در اوج قرار دارد-راهبرد معاصر
ترامپ: دوست دارم ایران را موفق ببینم؛ فقط نباید سلاح هسته‌ای داشته باشند جلالی: موافقتنامه جامع ایران و روسیه در سفر رئیس جمهور به مسکو امضا می‌شود واشنگتن‌پست: حماس از توافق پیشنهادی بایدن حمایت می‌کرد تا اینکه نتانیاهو خواسته‌های جدیدی را مطرح کرد بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست پنتاگون: هیچ نقشی در عملیات ترور یحیی سنوار نداشتیم نماینده ایران در سازمان ملل: صدام را با وضع آشفته از سوراخ زیرزمینی بیرون کشیدند | شهید سنوار در میدان نبرد، با لباس رزم و نه در مخفیگاه به مقابله با دشمن پرداخت خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست رویترز: ترامپ در حال زمینه‌چینی برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات در صورت شکست است نامه ایران به سازمان ملل درباره اتهامات تل‌آویو علیه تهران: حمایت ایران از گروه‌های مقاومت کاملاً مطابق با حقوق بین‌الملل است روایت هاآرتص از نحوه به شهادت رسیدن «یحیی السنوار» در رفح عراقچی از قاهره به استانبول رفت ارتش اسرائیل به حالت آماده باش درآمد عراقچی: مشورت‌های امروز در مصر بسیار سازنده بود

سفیر ایران در بلاروس: روابط تهران و مینسک در اوج قرار دارد

سفیر ایران در مینسک درباره روابط دو کشور گفت سفر نخست‌وزیر بلاروس به تهران موید این است که روابط دو طرف در اوج قرار دارد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 05
کد خبر: ۱۶۲۴۰۵

به گزارش راهبرد معاصر «سعید یاری» سفیر ایران در بلاروس گفت غرب از تحریم‌ها به‌عنوان ابزاری برای نابودی اقتصاد استفاده می‌کند و این نقض آشکار موازین بین‌المللی است.

وی افزود: با این حال، در این دوره بسیار قوی‌تر و موفق شدیم در انرژی هسته‌ای، فناوری نانو، تحقیقات سلول‌های بنیادی و حتی فضا به نتایج عالی برسیم.

سفیر ایران درباره روابط دوجانبه با بلاروس هم اظهار داشت: سفر نخست‌وزیر بلاروس به ایران موید این است که روابط دو طرف در اوج قرار دارد. باید از یکدیگر حمایت و با هم علیه تحریم‌های ناعادلانه مبارزه کنیم. /فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار