پیش‌بینی وضعیت هوای تهران طی ۵ روز آینده کیفیت هوای تهران قابل قبول شد هواشناسی: هشدار دریایی سطح نارنجی در مازندران؛ شنا ممنوع است ماجرای فرونشست خیابان نشاط اصفهان و نشت ماده عجیب + عکس جزییات رای وحدت رویه دیه راننده مقصر به نرخ روز هلاکت دو شرور مسلح در درگیری با پلیس در طبس انهدام شبکه قاچاق سوخت در یکی از پمپ بنزین‌های رودان/ ۷ نفر متهم بازداشت شدند شرکت بیش از ۶۱۰۰ داوطلب لرستانی در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و وزارت بهداشت تازه‌ترین نتایج نظرسنجی ایسپا پیرامون مصرف شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی و استفاده از ابزار‌های هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی در مواجهه با سناریوی خودکشی نوجوانان با پلیس تماس می‌گیرد اپ جدید گوگل برای جستجوی سریع در ویندوز ارائه می‌شود ادارات خوزستان دورکار شدند / آلودگی هوا ساعت کاری برخی شهر‌ها را تغییر داد پژوهشگران انگلیسی، سیستم هشدار سرطان ساختند آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد بازگشایی دوطرفه جاده چالوس پس از محدودیت ۴ ساعته یکطرفه شدن جاده چالوس؛ ترافیک سنگین است

پرطرفدارترین پلتفرم‌های ایرانی معرفی شدند

مدیر مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات آماری از کاربران سکوهای داخلی را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 11
کد خبر: ۱۶۳۲۳۹

به گزارش راهبرد معاصر، محمداحسان خرامید، مدیر مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: روبیکا در نیمه آذر امسال توانست به بیش از ۱۵ میلیون کاربر فعال روزانه برسد تا با اختلافی قابل توجه بیش از دیگر پلتفرم های داخلی در جذب مخاطب موفق باشد.

 

بعد از روبیکا، پیامرسان های ایتا با ۹/۲ میلیون، سروش پلاس با ۳/۵ میلیون و بله با ۳/۳ کاربر فعال روزانه، قرار دارند.

 

آمارها حاکی از آن هستند که روبیکا از نظر تعداد کاربر فعال ماهانه نیز به رکورد ۳۵ میلیون کاربر رسیده است.

 

از نظر میزان کاربر فعال ماهانه بعد از روبیکا، پیامرسان های ایتا با ۱۵/۲ میلیون، بله ۹/۸ میلیون و سروش پلاس با ۸/۱ میلیون کاربر، از آمار بهتری نسبت به دیگر پلتفرم های داخلی برخوردارند.

 

همان طور که مشخص است، پیامرسان بله بر خلاف آمارهای روزانه، از نظر تعداد کاربر فعال ماهانه آمار بهتری نسبت به رقیب خود یعنی سروش پلاس دارد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
آخرین اخبار