پیوستن مهاجم ۱۸ ساله به استقلال/پدیده جوان فوتبال اهواز کیست؟ مریم آزمون سرمربی تیم فوتبال زنان پرسپولیس شد پایان روز نخست بسکتبال کاپ آسیا با برد چین تایپه + نتایج رقابت‌ها بیش از ۲.۶ میلیون نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند وزیر راه: کاهش تراز آب خزر معیشت ساحل‌نشینان و کشتیرانی را تهدید می‌کند سردار رادان: دشمن دنبال براندازی بود، اما در تحقق هدفش ناکام ماند طرح جدید فرانسه و انگلیس برای مقابله با هجوم مهاجران شیخ نعیم قاسم: اگر سلاحمان را تحویل دهیم، تجاوز متوقف نخواهد شد تصادف مرگبار در محور دهلران با ۳ فوتی و ۵ مجروح نواف سلام: ارتش به تدوین طرحی برای انحصار سلاح مکلف شده است سرکنسول ایران در هرات: راه برای ورود قانونی اتباع افغانستان بسته نیست سخنگوی سپاه: معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی به‌نفع ایران تغییر کرده‌اند استقلال دست روی لژیونر معروف گذاشت اسپانیا: الحاق غزه و کرانه باختری را هرگز به‌رسمیت نمی‌شناسیم قرعه‌کشی لیگ یک فوتبال انجام شد + جزئیات نتایج تغذیه‌ای که احتمال ابتلا به بیماری‌ها را در سالمندی کاهش می‌دهد

بخشی از تدریس در مدارس می‌تواند به "دانش‌آموزان" واگذار شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: در مدارس باید از روش‌های نوین استفاده کنیم تا کارآمدی نظام تعلیم و تربیت بیشتر شود. واگذاری مسئولیت‌ها به دانش‌آموزان نیز کمرنگ شده است، در حالی که می‌توان بخشی از تدریس را به آنها واگذار کرد، مدارس باید به این سمت حرکت کنند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 13
کد خبر: ۱۶۳۶۲۲

به گزارش راهبرد معاصر. یوسف نوری؛ وزیر آموزش و پرورش امروز در گفت‌وگویی با دانش‌آموزان و معلمان در شبکه شاد اظهار کرد: دانش‌آموزان در مواجه با تکنولوژی‌های نوین و فناوری‌های جدید قرار دارند، این ابزارها می‌تواند توانایی شناختی و رفتاری را تغییر دهد در چنین شرایطی برای هدایت دانش‌آموزان باید بدانیم نیاز حال و آینده آنها چیست و نباید براساس روش‌های قدیمی و کلیشه‌ای برای تربیت اقدام کرد.

 

وی افزود: در مدارس باید از روش‌های نوین استفاده کنیم تا کارآمدی نظام تعلیم و تربیت بیشتر شود همچنین واگذاری مسئولیت‌ها به دانش‌آموزان کمرنگ شده است، در حالی که می‌توان بخشی از تدریس را به آنها واگذار کرد، این اتفاق باید در مدارس بیفتد.

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: خانواده‌ها در تعلیم و تربیت با معلم همگرا باشند، هر جا تضادی میان الگوهای تربیتی خانواده و مدرسه ایجاد شود، دانش‌آموز آسیب دیده و نمی‌تواند از استعدادها و فرصت‌های پیش رو به خوبی استفاده کند.

 

نوری ادامه داد: خانواده‌ها همواره با مدرسه و معلم همگرا باشند و اگر اختلاف نظری وجود دارد بدون آنکه دانش‌آموز متوجه شود بین معلم و خانواده مذاکره شود، دیدگاه‌ها را در میان بگذارند و هر کدام علمی‌تر و متقن‌تر بود به کار گرفته شود.

 

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: ما باید پاسخگوی شما باشیم و در شبکه شاد می‌توانید در بخش سؤال از وزیر پرسش‌های خود را مطرح کنید، همکاران ما این سوالات را دسته‌بندی می‌کنند و به آنها پاسخ خواهیم داد./ تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر