«غلامی» از جمع کاندیداهای حقوقدان شورای نگهبان انصراف داد-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

«غلامی» از جمع کاندیداهای حقوقدان شورای نگهبان انصراف داد

علی غلامی از حقوقدانان معرفی شده برای شورای نگهبان، صبح امروز در جلسه رای‌گیری برای انتخابات حقوقدانان در مجلس شورای اسلامی،انصراف خود را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 16
کد خبر: ۱۶۴۹۵

به گزارش راهبرد معاصر، علی غلامی از حقوقدانان معرفی شده به مجلس شورای اسلامی برای عضویت در شورای نگهبان، در جلسه امروز مجلس از جمع 5 حقوقدان معرفی‌شده، انصراف داد.

 

به گزارش تسنیم، انتخاب حقوقدانان شورای نگهبان در دستورکار امروز نمایندگان مجلس قرار داشت.

 

آیت‌الله ابراهیم رئیسی رئیس قوه‌قضائیه هفته گذشته در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی 5 گزینه جدید برای عضویت حقوقدانی شورای نگهبان در 6 سال آینده را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است که سه تن از آنها با رای نمایندگان مجلس انتخاب می‌شوند.

 

علی غلامی، هادی طحان نظیف، محمد دهقان و محمد حسن صادقی مقدم و عبدالحمید مرتضوی از گزینه‌های پیشنهادی رئیس قوه قضائیه به مجلس بودند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار