۳۰ هزار کلاس درس نیازمند تخریب و بازسازی-راهبرد معاصر
ترفند جدید شیادان؛ انتشار لینک‌های آلوده با عنوان تلگرام و اینستاگرام فیلترنشده سرقت دارو‌های سرطان در بیمارستان شریعتی هم تایید شد اخاذی یک رمال از خواننده معروف زمان اعلام نتایج آزمون‌های معلمی مشخص شد + توضیحات سخنگوی وزارت آموزش و پرورش جزئیات تازه از گروگان‌گیری هولناک یک خانواده ۹ نفره رشتی به مدت ۲ سال + توضیحات مقام قضایی وزیر آموزش و پرورش: مشکل ۲۱۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان رفع شد مجوز پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش صادر شد + جزئیات خشکی تالاب پریشان ۱۵ ساله شد ماجرای یک پرونده عجیب در دادسرای جنایی تهران؛ مقتول زنده بود سرقت‌های سریالی با بازی در نقش پرستار کودک زمان رونمایی از تراموای تهران ماجرای جراحی که از بیمار خود سرطان گرفت اختصاص شعبه ویژه پرونده‌های سقط غیرمجاز در دادسرا نگرانی از افزایش سرطان گوارش در ایران تمدید مهلت مشاهده و تایید «سوابق تحصیلی» تا ۲۰ دی/ الزام تمامی داوطلبان کنکور برای تایید سوابق

۳۰ هزار کلاس درس نیازمند تخریب و بازسازی

وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از ۳۰ هزار کلاس درس تخریبی داریم و موظفیم هرچه سریعتر آنها را اصلاح و بازسازی کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۰۳ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 24
کد خبر: ۱۶۵۲۱۷

به گزارش راهبرد معاصر  یوسف نوری در گردهمایی مدیران کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استانهای کشور که در اردوگاه دانش آموزی شهید باهنر تهران برگزار شد، با اشاره به خدمات ارزشمند خیرین مدرسه ساز در پیشبرد امور مدرسه سازی در کشور اظهار کرد: ظرفیت‌های بسیاری در حوزه خیری وجود دارد و خیرین کمک بسیاری در حوزه مدرسه سازی به ما می‌کنند.


وی افزود: به ما مجوزهایی برای تغییر کاربری فضاهای مازاد داده شده که بتوانیم از درآمدهای حاصله، مدارس فرسوده و تخریبی را نوسازی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بیش از ۳۰ هزار کلاس درس تخریبی داریم گفت: موظفیم هرچه سریعتر آنها را اصلاح و بازسازی کنیم.

نوری با بیان اینکه باید سامانه هوشمند و یکپارچه‌ای در سازمان نوسازی مدارس داشته باشیم و مدارسی که ساخته می‌شوند کد یکتا داشته باشند گفت: این فرایند نباید طولانی باشد. اسیر سامانه‌های قدیم هم نباشید و باید سرعت کار را بالا ببرید.
حمیدرضا خان‌محمدی ،سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن مرور کوتاهی بر وضعیت ساخت و ساز در مدارس، به فرارسیدن سالگرد زلزله بم و مسیری که برای ساخت مدارس طی شد داشت و تاکید کرد: باید بگوییم تمام مسیرهایی که ما را به فرآیندی برساند تا بتوانیم یک کلاس درس اضافه کنیم باید آن مسیرها را طی کنیم.

وی بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای ارتقای حوزه تعلیم و تربیت و تامین فضلی فیزیکی آموزش تاکید و عنوان کرد: باید با مشورت و تجربه‌های زیستی به طرح‌ها نگاه کنیم.

به گزارش ایسنا، در این گردهمایی از اولین «نرم افزار تخصصی ارزیابی نیمه تفصیلی از آسیب پذیری فضاهای آموزشی از زلزله» با حضور وزیر آموزش وپرورش رونمایی شد./ایسنا

ارسال نظر