قیمت سکه پارسیان امروز پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۴ + جدول قیمت دلار آمریکا در بازار مبادله امروز پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۴ قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۱۷ مهر + جدول قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۷ مهر کاهش قیمت جهانی طلا امروز پنجشنبه ۱۷ مهر واردات و عرضه گوشت تازه با ارز مبادله‌ای شروع شد پیش بینی قیمت دلار پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۴ / دلار به ۱۱۴ هزار تومان باز می‌گردد؟ پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا ۱۷ مهرماه ۱۴۰۴ / رکورد تاریخی قیمت طلا و سکه در ایران بانک مرکزی حمایت از تجار خسارت‌دیده در بندر شهید رجایی را اعلام کرد نتایج قرعه‌کشی ایران‌خودرو به زودی اعلام می‌شود/ منتخبان پیامک دریافت می‌کنند بازنشستگی مادران شاغل/ همه آنچه باید درباره شرایط و جدول جدید بدانید بانک مرکزی: پیش فروش سکه ادامه دارد/ پاسخ به تقاضای مردم و بازار قیمت طلا امروز ۱۶ مهرماه ۱۴۰۴ قیمت سکه‌های پیش‌فروش بانک مرکزی اعلام شد اعلام نتایج پنجمین مرحله پیش فروش سکه بانک مرکزی/ تخصیص ۶۵۰ هزار قطعه سکه در مرکز مبادله ایران

ضرورت تقویت مزیت رقابتی در صادرات لوازم خانگی

مدیرکل دفتر صنایع لوازم خانگی کرد: ما به دنبال صادرات به صورت تصادفی نیستیم، بلکه باید مزیت‌های رقابتی در صادرات لوازم خانگی را تقویت کنیم، به ویژه مزیت‌های ایران در ارتباط با بازار‌های منطقه باید ارتقا یابد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۲ - ۰۳ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 24
کد خبر: ۱۶۵۲۴۹

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محسن شکراللهی گفت: امروزه بیش از پیش نیازمند تحول صنعت در تکمیل زنجیره ارزش قطعه‌سازی، طراحی‌های صنعتی و خدمات پس از فروش و صادرات هستیم. 

مدیرکل دفتر صنایع لوازم‌خانگی درباره خبر اخیر مبنی بر خرید جهیزیه ایرانی با پنجاه میلیون تومان بیان داشت: منظور از تهیه جهیزیه 50 میلیونی خرید کالای اصلی بود و در واقع معطوف به سه قلم کالای یخچال فریزر، لباسشویی و تلویزیون آن هم با تاکید بر سطح محصولات اقتصادی است.

شکراللهی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند خلق فرصت در چرخه یادگیری هستیم و برنامه‌ریزی کلان کشور باید از استراتژی جایگزینی واردات به سمت استراتژی توسعه صادرات حرکت کند و این مهم نیازمند گفتگوی بیشتر و اتخاذ رویکرد همکاری مشترک و ارتقای دانش فنی است.

مدیرکل دفتر صنایع لوازم‌خانگی در مورد صادرات به کشورهای منطقه، گفت: ما به دنبال صادرات به صورت تصادفی نیستیم، بلکه باید بازارسازی، نفوذ در بازارها و ثبات در بازارهای منطقه را سرلوحه قرار داده و مزیت‌های رقابتی در صادرات لوازم خانگی را تقویت کنیم، به خصوص مزیت های ایران در ارتباط با بازار های منطقه باید ارتقا یابد.

شکرالهی بیان داشت: مردم و مصرف کنندگان چه در بازار منطقه و چه در بازار داخلی محصولات باکیفیت را می‌شناسند و محصولات با کیفیت و برند های معتبر را حمایت می‌کنند.

مدیرکل دفتر صنایع لوازم خانگی وزارت صمت بیان داشت: بر این اساس در نظر داریم که با مشارکت خانوارهای ایرانی و توسعه خدمات پس از فروش و تشویق برندهای معتبر محصولات شرکت‌هایی که کالای با کیفیت و با قیمت مناسب ارائه می دهند، را شناسایی کرده و و با رتبه بندی فعالین صنعت و نشان‌های مطرح در صنعت لوازم خانگی بهبود کیفیت و رضایت مردم را افزایش دهیم.

شکرالهی بیان داشت: با توجه به حرکت پرشتاب صنعت لوازم خانگی در تولید انواع محصولات، نیازمند هم افزایی بخش های مختلف وزارتخانه جهت تامین به هنگام و مناسب مواد اولیه و البته تسهیل در تامین مالی برخی از واحدها برای توسعه خطوط جدید و ماشین آلات هستیم./ فارس

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار