کشف دوشکا در زاهدان توسط پلیس-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

کشف دوشکا در زاهدان توسط پلیس

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف سلاح جنگی دوشکا به همراه 387 عدد فشنگ جنگی و ضد هوایی، در یکی از مناطق روستایی شهرستان زاهدان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۲ - ۰۴ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 25
کد خبر: ۱۶۵۴۱۷

به گزارش راهبرد معاصر سردار محمد قنبری امروز در زاهدان اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان زاهدان با تعامل و همکاری نیروهای امنیتی سپاه پاسداران، طرح و برنامه های متعدد کنترلی و پیشگیرانه در سطح حوزه اجرا می کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در یک برنامه اطلاعاتی و از پیش تعیین شده این دو نهاد امنیتی، یک قبضه سلاح جنگی دوشکا به همراه 292 عدد فشنگ ضد هوایی، 95 عدد فشنگ جنگی و یک پایه فلزی در منطقه روستایی شهرستان زاهدان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تعدادی از فشنگ ها در زیر خاک پنهان شده و مستعمل شده بودند گفت: امنیت از مقوله های اصلی و بنیادین اجتماع در حیات و زیست بشری است که پلیس برای تامین و گسترش آن تمام تلاش خود را خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۱۷ قبضه سلاح و ۱۲۰ فشنگ غیر مجازدر شهرستان زابل خبر داد.

سردار محمد قنبری گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، که طی هفته گذشته، با هدف افزایش امنیت شهروندان و پیشگیری از جرایم در شهرستان زابل به اجرا درآمد، جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در دستور کار پلیس آن شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: دراین راستا مأموران انتظامی زابل، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده و میدانی طی عملیات های جداگانه موفق شدند، ۱۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز به همراه ۱۲۰ عدد فشنگ مربوطه کشف کنند.

سردار قنبری تصریح کرد: در این رابطه ۱۰ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به تبعات نگهداری سلاح غیرمجاز و رضایت مندی مردم از اجرای این طرح، از همکاری صمیمانه مردم قدردانی کرد و بیان داشت: چنین طرح هایی ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه خرید و فروش سلاح های غیرمجاز، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده