مدودف: تحریم‌های ضدروسی، نشانه‌ای است برای توقف معامله با غرب-راهبرد معاصر

مدودف: تحریم‌های ضدروسی، نشانه‌ای است برای توقف معامله با غرب

نایب رئیس شورای امنیت روسیه می‌گوید تحریم‌های ضدروسی سیگنالی برای کشورهای دیگر است که با غرب معامله نکنند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۰۵ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 26
کد خبر: ۱۶۵۵۰۶

به گزارش راهبرد معاصر، «دیمیتری مدودف»، نایب رئیس شورای امنیت روسیه درباره تحریم های غرب معتقد است که کشورهای غربی با اقدامات تحریمی اعتماد به خود و نهادهای قانونی شان را در جهان تضعیف می‌کنند و تحریم‌های ضدروسی نمونه بارز آن است.

 

مدودف یادآور شد که سیاستمداران غربی به دنبال تصرف دارایی های روسیه «بدون اتهام یا محاکمه» هستند و به بیان بهتر آن ها بدنبال سرقت دارایی های روسیه هستند». به گفته وی، تحریم‌ها علیه روسیه و متحدانش با اعلام کار توسط واشنگتن و پیروی دولت های اروپایی از آن ها اعمال می‌شود.

 

رئیس جمهور پیشین روسیه همچنین بر این موضوع تاکید کرد که تحریم های غرب سیگنال واضحی به سایر کشورهای جهان است و غرب می خواهد به جهان اعلام کند که مقابله با جهان آنگلوساکسون غیرممکن است، همان گونه که مقابله با دزدان، کلاهبرداران و سارقان غیرممکن است. مدودف همچنین افزود که تحریم‌های ضدروسی سیگنالی برای دیگر کشورهاست تا با غرب معامله نکنند و کسی به غربی ها اعتماد نکند.

 

مدودف خاطرنشان کرد: یک بحران بی اعتباری عمومی در کشورهای به اصطلاح توسعه یافته و نهادهای قانونی آنها مشهود است. به نظر می رسد که اصول اساسی روابط حقوقی مانند مصونیت مالکیت خصوصی و برتری حقوق بین الملل به راحتی به خاطر منافع سیاسی در غرب سلب می شود و این بی اعتمادی بسیار بدی است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده