یک نماینده مجلس: حماسه نهم دی ۸۸ موج فتنه را در نطفه خفه کرد-راهبرد معاصر

یک نماینده مجلس: حماسه نهم دی ۸۸ موج فتنه را در نطفه خفه کرد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه نهم دی ۸۸ موجب شد تا موج فتنه با هوشیاری و بصیرت مردم و نیز با راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب در نطفه خفه یا مدیریت شود.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۳ - ۰۷ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 28
کد خبر: ۱۶۵۸۶۱

به گزارش راهبرد معاصر، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به گرامیداشت سالروز 9 دی، اظهار کرد: نهم دی یک نقطه عطف در تاریخ 44 ساله انقلاب اسلامی است و این روز، به نام روز بصیرت نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی از یک اقدام فرآیندی که از سوی برخی فتنه‌گران برای برهم زدن نظم اجتماعی و سیاسی انقلاب نشأت گرفته بود، شکل گرفت، افزود: حماسه نهم دی 88 موجب شد تا موج فتنه با هوشیاری و بصیرت مردم و نیز با راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب در نطفه خفه یا مدیریت شود.

* فتنه‌های داخلی با سرکردگی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها رقم می‌خورد

نماینده مردم ملایر در مجلس خاطر نشان کرد: نهم دی را باید برای همیشه به بلندای تاریخ انقلاب، گرامی بداریم. نسل‌های آینده اجتماعی باید این را بدانند و تاریخ برای آن‌ها بیان کند که در انقلاب اسلامی همواره در کنار پیشرفت‌ها، فتنه‌هایی هم اتفاق می‌افتاد که این فتنه‌ها گاهی از سوی مسئولین بی‌تدبیر داخلی و گاهی از سوی مسئولین تحت نفوذ داخلی با سرکردگی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها اتفاق می‌افتاد.

آزادی‌خواه به هوشیاری مردم در 9 دی اشاره کرد و گفت: مردمی که تا دیروز برخی افراد و چهره‌ها، کاندیدای آن‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری بودند و خیلی‌ها به آن‌ها رأی داده بودند، بعد از آن که متوجه شدند که این یک فتنه فراگیر علیه کشور و مردم بود، بدون هیچ ملاحظه‌ای به خیابان‌ها آمدند و اعتراض خودشادن را رسماً نسبت به پرچم‌سوزی، قرآن‌سوزی و وهن به انقلاب اعلام و با این رفتارها مخالفت کردند و دست فتنه‌گران را نیز از ارکان مدیریتی کشور کوتاه کردند.

*دشمن می‌خواهد از «کاه‌» «کوه» بسازد

وی تصریح کرد: ممکن است انقلاب در برخی مقاطع به دلیل یک سری مسائل و برخی کارهای انجام نشده دچار مشکلاتی بوده باشد که دشمن مترصد این است از این «کاه‌ها» «کوه‌ها» بسازد و علیه مردم به کار گیرد و کاربست این اتفاق برای دشمن به جز اضمحلال انقلاب هدف دیگری نخواهد داشت.

نماینده مردم ملایر در مجلس در پایان گفت: مردم ممکن است به خاطر برخی کمبودها، گرانی‌ها و سوء‌مدیریت‌های داخلی ناراحت باشند، اما زمانی که حساب اصل انقلاب، شهدا، قرآن و هیأت به میان بیاید، هیچ چیز را با اساس انقلاب معاوضه نخواهند کرد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار