لغو بیش از ۴۰ پرواز در بلژیک در پی اعتصاب-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

لغو بیش از ۴۰ پرواز در بلژیک در پی اعتصاب

اعتصاب خدمه پرواز شرکت رایان‌ ایر که از روز گذشته شروع شده بود، امروز با لغو ۴۲ پرواز ادامه یافت.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۱۰ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 31
کد خبر: ۱۶۶۱۹۲

به گزارش راهبرد معاصر از روز جمعه کارکنان شرکت رایان ایر در بلژیک برای توقف فشار غیرقانونی بر کارمندان دست به اعتصاب زدند.

اعتصاب خدمه پرواز رایان ایر در بلژیک که از روز جمعه آغاز شد، در آخر هفته سال نو ادامه دارد و حدود ۱۵ هواپیمای شرکت ایرلندی رایان ایر هنوز در روز شنبه زمین گیر هستند.

فیلیپ وردونک، رئیس این فرودگاه به خبرگزاری فرانسه گفت: در مجموع ۴۲ پرواز رایان ایر در روز شنبه لغو شد.

روز جمعه ۴۸ پرواز لغو شده بود و رایان ایر برای روز یکشنبه ۳۸ پرواز را لغو می‌کند.

وردونک گفت که حدود ۲۲۰۰۰ مسافر طی سه روز تحت تأثیر این اعتصاب قرار می‌گیرند.

این شرکت ایرلندی ۱۵ هواپیما از بلژیک را اداره می‌کند و انتظار نمی‌رفت این اعتصاب بر هواپیما‌های مستقر در کشور‌های دیگر تأثیر بگذارد.

کارمندان رایان ایر در بلژیک تاکنون چندین بار در سال جاری دست به اعتصاب زده اند. به ویژه، آن‌ها این شرکت را متهم می‌کنند که به طور غیرقانونی به کارمندان فشار می‌آورد تا هر از گاهی در سایت‌های دیگر در سراسر اروپا به ویژه در دوبلین کار کنند.

پس از فراخوان حدود ۴۵۰ مهماندار و خدمه این شرکت ارزان قیمت در بلژیک برای توقف کار از ۳۰ دسامبر تا ۱ ژانویه، اتحادیه‌ها در حال برنامه ریزی اعتصاب جدیدی برای آخر هفته در ۷ و ۸ ژانویه هستند./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار