ویروس گوارشی جدید در راه است؟ وزیر آموزش و پرورش: از میان ۹۰۰ هزار شرکت کننده مرحله اول کنکور، ۵۰۰ هزار نفر داوطلب دانشگاه فرهنگیان بودند/ ۷۲ هزار نفر وارد مرحله ارزیابی تکمیلی شدند آلمان موفق به ساخت ماده‌ای شد که تا به امروز وجود نداشت آغاز به کار رسمی تاکسی اینترنتی تهران؛ به زودی ممنوعیت عمل جراحی زیبایی توسط پزشکان عمومی برداشته شد تب کریمه کنگو؛ بیماری کُشنده تابستانی هواشناسی ایران ۱۴۰۴/۴/۲۵؛ هشدار گرمای شدید در ۲۹ استان مشاغلی که هوش مصنوعی نمی‌تواند جایگزین آنها شود محرومیت ۱ تا ۱۰ ساله برای متخلفان کنکور دستگیری شرور معروف و ۸ متهم دیگر در پرونده نزاع مرگبار جنوب شرق تهران آیتم‌های تعیین شهریه مدارس غیردولتی/ کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و بیمه کامل آنها از مهرماه جریمه ورود به محدوده طرح از ۲۸ خرداد تا ۸ تیر حذف می‌شود؟ هشدار هواشناسی درباره استمرار گرما در ۲۷ استان/ لزوم مدیریت مصرف انرژی فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور عکس روز ناسا از یک فرورفتگی در مریخ

تاکید چمران بر برخورد جدی‌تر مسئولان با موضوع آلودگی هوا

رییس شوراى شهر تهران گفت:مسئولان کمی جدی‌تر در زمینه آلودگی هوا برخورد کنند، واقعا در خصوص آلودگی هوا چه شده که اینگونه است؟
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۱ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 01
کد خبر: ۱۶۶۲۶۴

به گزارش راهبرد معاصر، مهدى چمران رییس شوراى شهر تهران مهدی چمران در یکصد و هجدهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مسئولان می‌خواهیم کمی جدی‌تر در زمینه آلودگی هوا برخورد کنند، واقعا در خصوص آلودگی هوا چه شده که اینگونه است؟

 

وى ادامه داد: آلودگی هوا مربوط به کل کشور است و علاوه بر اصفهان و تبریز و اراک که آلودگی در آن‌ها دائمی بود، حالا قم و قزوین نیز اضافه شده است. یکی از برنامه‌های اثر گذار ساخت پل‌ها و رمپ و لوپ هاست که رفت و آمد‌ها را کاهش می‌دهد و روزانه چند صد کیلومتر از سفر‌ها را کمتر می‌کند.

 

رییس شوراى شهر تهران بیان کرد: ما برای بنزین یارانه پرداخت می‌کنیم و به قیمت جهانی نیست بلکه با قیمت خاص خود است؛ صرفه جویی در بنزین پیش از این نیز مطرح شده و وزیر نفت اسبق قول داد که هرچه صرفه جویی در مصرف بنزین انجام شود، درآمد آن را به شورا و شهرداری می‌دهیم که برای حمل و نقل عمومی از آن استفاده شود که انجام نشد. در آن زمان توافق‌نامه امضا شد، اما به نتیجه نرسید. این اقدام کار درستی بود که باید صورت می‌پذیرفت.

 

وی با اشاره به ساخت ۱۰۵ واگن از سوی شرکت واگن سازی، یادآور شد: تا زمانی که بخواهند بسازند و وارد کنند زمان می‌برد و گمان نمی‌کنم تا دو سال آینده وارد چرخه شود، اما وزیر کشور بر این موضوع تاکید داشتند. مپنا باید بخشی از آن را بسازد، واگن سازی پارس طرح را سوار کند و شرکت‌های دانش بنیان نیز بخش دیگر کار را انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه رانندگان اسنپ رانندگان داخل شهر هستند و شناسایی نشده و آزمایشات لازم را انجام ندادند، یادآور شد: مشخص نیست که این افراد آمادگی رانندگی در معابر بین شهری را داشته باشند و یا شاید خودروی آن‌ها ایمنی کامل را نداشته باشد. به همین دلیل اعلام شد که باید مجوز دریافت کنند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
آخرین اخبار