النجباء: از انتقام ترور شهیدان سلیمانی و المهندس دست برنخواهیم داشت-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

النجباء: از انتقام ترور شهیدان سلیمانی و المهندس دست برنخواهیم داشت

جنبش النجباء عراق با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان اعلام کرد که باوجود تلاش اشغالگران برای پنهان کردن خسارات خود در نتیجه ترور فرماندهان پیروزی، از انتقام ترور شهیدان سلیمانی و المهندس و همرزمانشان دست برنخواهیم داشت.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۲ - ۱۲ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 02
کد خبر: ۱۶۶۵۹۹

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در آستانه سالگرد ترور ناجوانمردانه شهیدان سلیمانی و المهندس با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد: هرگز از گرفتن انتقام فرماندهان پیروزی منصرف نخواهیم شد.

نُجَباء ضمن اشاره به اینکه "اشغالگران آمریکایی و مزدوران آن‌ها در این مدت برای حفظ آبروی خود با فریبکاری تلاش کرده‌اند که حجم تلفاتشان را پنهان کنند"، خاطرنشان ساخت: اما آزادگان جهان از میزان تلفات دشمن اطلاع یافته‌اند؛ زیرا با مشتی خاک نمی‌شود خورشید را پوشاند.

بیانیه فوق در ادامه افزوده است: با این وجود، ما هیچگاه آرام نگرفته و پرچم انتقام را همچنان برافراشته نگه می‌داریم تا زمانی که حضور آنان در عراق و غرب آسیا به‌طور کامل پایان یابد.

جنبش نُجَباء عراق با تکرار موضع ثابت خود مبنی بر اینکه "مذاکره مسالمت‌آمیز با اشغالگران جنایت‌پیشه، احمق و سلطه‌جو، فقط یک توهم بیهوده است"، اضافه کرد: این واقعیت به‌زودی بر همگان ثابت می‌شود؛ اشغالگران هرگاه روی آرامش ببینند، بر زیاده‌خواهی، سلطه‌گری، اقدامات خرابکارانه و مداخله‌جویانه خود می‌افزایند و هروقت با آنان مبارزه شد و هدف قرار گرفتند، به گوشه‌ای پناه برده و مشغول توطئه‌چینی شده‌اند.

مقاومت اسلامی نُجَباء سپس یادآور شد: امروز همه می‌دانند که رژیم شرور و مستکبر آمریکا کلیه توافقات گذشته را نقض کرده و زیر بار آن‌ها نرفته است. حتی به قانون مجلس نمایندگان که در سال 2020 تصویب شد و مفاد آن بیرون راندن همه نیروهای اشغالگر از عراق است، اعتنا نکرده و با گروه مذاکره‌کننده عراقی رفتاری تحقیرآمیز دارد.

در پایان بیانیه جنبش نُجَباء تصریح شده است: همه این موارد و موارد دیگر، ثابت می‌کند که قدرت عراق بلکه حتی حفظ حاکمیت و ثبات کشور، با مقاومت نظامی محقق می‌شود و در برابر این اشغالگران دروغگو، هیچ گزینه دیگری فایده ندارد. گزینه ملت، مقاومت است و گزینه ما نیز مقاومت است./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده